Avatar billede karstenfl Nybegynder
02. juli 2003 - 20:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

divx problem

Når jeg prøver at afspille divx filer med windows medieplayer begynder billedet og lyden at hakke og kører ikke rigtig flydende. Ligeledes har jeg prøvet andre divx playere men de har nøjagtig samme fejl. Jeg kører med en amd 800 MHz og 256 ram så jeg tror ikke det er min computer der er for langsom. Jeg har ligeledes også hentet den nyeste divx codec fra www.divx.com men problemet er det samme. Er der nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. juli 2003 - 20:26 #1
Hvorfor bruger du ikke en divX player ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
02. juli 2003 - 20:27 #2
Avatar billede karstenfl Nybegynder
02. juli 2003 - 20:30 #3
Har prøvet divx-playeren fra ovenstående link men problemet er den samme
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 20:30 #4
Hent codecet MP43 samt XViD. Så skulle det virke.
Avatar billede karstenfl Nybegynder
02. juli 2003 - 20:34 #5
hvor kan man hente de to codecs?
Avatar billede rbb Praktikant
02. juli 2003 - 20:52 #6
Løsningen for mig var at hente Nimo Codec Pack (Nimo50Build8). Siden har jeg ikke haft problemer med film eller lyd. Bare søg efter 'Nimo 5.0 build 8' på nettet.
Avatar billede karstenfl Nybegynder
02. juli 2003 - 21:05 #7
Har lige hentet og installeret den Nimo Codec Pack du nævnte og nu virker det som det skal. Tak for hjælpen