Avatar billede lka Nybegynder
01. juli 2003 - 19:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

"Send denne fil med e-mail" virker ik

Jeg vil gerne have funktionen, under "Send denne fil med e-mail" hvor den automatisk kommer op med en boks og spørger om man vil gøre billederne mindre, til at virke.

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede magictouch Nybegynder
01. juli 2003 - 21:43 #1
En mulighed er i stifinder, hvis "mapper" i værktøjslinjen er trykket ind, så tryk på den, og så skulle du have funktionen tilbage igen
Avatar billede lka Nybegynder
01. juli 2003 - 22:18 #2
Jeg tror du misforstår spørgsmålet. Det er ikke fordi jeg mangler menu'en (Med underpunktet "Fil- og mappeopgaver"). Nej, det er boksen, som plejer at komme op. Jeg kan sagtens trykke på knappen (Send denne fil med e-mail) - men så lægger den bare filen ind i e-mailen, UDEN at komprimere den.
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. juli 2003 - 07:37 #3
Ja, jeg misforstod.Kommer boksen heller ikke op hvis du højreklikker på filen - send til - postmodtager
Avatar billede lka Nybegynder
02. juli 2003 - 08:30 #4
Niksen.

Men til gengæld har jeg fundet spørgsmålet stillet før, her:
http://www.eksperten.dk/spm/278146

Men i det acceptede svar er der en url, som jeg ikke kan åbne:
http://www.friserverplads.dk/stigers/send_billede.JPG

Kan I? (Jeg tror selv hele friserverplads er gået ned, jeg kan nemlig heller ikke komme ind på min egen side.)
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. juli 2003 - 09:44 #5
heller ikke her, men hvis du henter imageresizer herfra:  www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
kan få den samme funktion som du efterlyser, du skal dog højreklikke på filen
Avatar billede lka Nybegynder
02. juli 2003 - 12:16 #6
Ja, jeg downloadede programmet forleden.

Men desværre kan man kun benytte funktionen på jpeg-filer (og ikke jpg). Og eftersom mit digitalkamera tager jpg-fil-billeder kan jeg ikke bruge det program (kun hvis jeg først sidder og ændrer filtypen på alle filer).
Avatar billede lka Nybegynder
12. august 2011 - 21:25 #7
luk