Avatar billede cyruz Nybegynder
01. juli 2003 - 16:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Auto log in?

Er der nogen der ved hvor man sætter auto log in til, så man ikke skal taste enter hver gang computeren er genstartet?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. juli 2003 - 16:12 #1
kontrolpanel => brugere => fjern fluebenet
Avatar billede dinkie Nybegynder
01. juli 2003 - 16:16 #2
Lige et godt råd.. Brug et password på din Windows 2000 alligevel. Sæt den endeligt til at autologon - men lad ikke passwordet være blankt. Det er MEGET nemt at komme ind på din maskine så og der er en virus i omløb for tiden der buger netop svage passwords til at inficere maskiner med.
Avatar billede soda Nybegynder
01. juli 2003 - 16:42 #3
Jeg er med på Dinkie's råd.

Hvis du ikke har password på din Konto i Windows 2000 (Ved ikke helt om det er blevet rettet i XP), så kan du ude fra nettet skrive  \\IP\C$ og så har man SKRIVEADGANG til din PC.

Trust me.. Jeg lærte det på den hårde måde, men dog var det en ven, der gjorde mig opmærksom på det. Troede ham ikke blot fordi han sendte mig nogle billeder, som jeg havde på min PC. (Kunne have sendt ham dem førhen).

Da han så havde oprettet en folder på mit C; drev, så blev jeg skræmt ;o)
Avatar billede cyruz Nybegynder
01. juli 2003 - 17:38 #4
Mange tak for tippet med passwordet, men hvor slår man auto log on til?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. juli 2003 - 17:42 #5
Kommentar: rkhdk
Avatar billede dinkie Nybegynder
01. juli 2003 - 17:50 #6