Avatar billede paask Nybegynder
30. juni 2003 - 11:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

loadMovie på tværs af domains

Er evt. der nogen der har erfaring med, at kunne loade swf filer fra en anden server end der hvor det pågældende site er placeret?

Jeg sidder og søger det herlige net for at finde en eller anden mulighed for, at kunne omgås domain-sikringen. Det site jeg laver vil blive hosted her i DK, men jeg vil samtidigt gerne kunne loade filer fra en server placeret i UK.

Alle jeg har spurgt, og det jeg har kunnet finde på online-forums etc, siger det samme: det er ikke muligt.

Jeg kunne jo være heldig at nogen havde prøvet noget lignende...  :)

// paask
Avatar billede docks Nybegynder
30. juni 2003 - 11:50 #1
hmmm hvis du nu bygger op i et frameset så kan du jo hente sider fra en "ekstern" server ind i et frame ?!?
Avatar billede mat Nybegynder
30. juni 2003 - 12:22 #3
vil du loade en swf på twærs af domæner med loadMovie? For så har jeg lige gjort det ud fra hoejrups link?
Avatar billede paask Nybegynder
30. juni 2003 - 12:48 #4
Det er præcist det jeg vil - og nu kan !!!

( <-- det skal lige siges, at jeg aldrig bruger flere udråbstegn når jeg skriver, men gør det nu for jeg er sååå lettet og glad :)

Jeg har også lige forsøgt, og det er jo super cool med System.security.allowDomain ! Det var præcist hvad jeg søgte, takker mange gange Per :)

// paask
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. juni 2003 - 12:50 #5
Velbekomme! :-)

/per
Avatar billede paask Nybegynder
30. juni 2003 - 13:00 #6
I be veawy happy :)