Avatar billede master_orion Nybegynder
29. juni 2003 - 21:05 Der er 1 løsning

FTP user i db

Hej,

Jeg sidder med et problem..! Jeg vil gerne lave en hjemmeside hvor bruger kan oprette en user til min ftp. Hvor efter de med det samme får tilsendt en mail med bruger navn og kode. Mit problem kommer når jeg skal finde en FTP-server som gemmer dens user,kode,home dir og alt muligt andet i en db. om det er i en txt-fil eller en MySQL db. er jeg lige glad med. Mit eneste krav er blot at FTP-serveren ikke skal genstartes før at brugeren kan logge ind.

Det hele skal kunne køre på en win maskine.. Der er installeret IIS5.1 med PHP og MySQL.

- Søren Kristian.
Avatar billede master_orion Nybegynder
06. november 2003 - 00:04 #1
Okay..! 200 år senere og igen har jeg stillet et spørgsmål ingen har kunnet give mig svaret på..! DO! Hader når det sker.. Kan dog nævne at der eksister de ønskede programmer til FreeBSD fik det dog aldrig sat op. Tanken syntes jeg stadig er ret god..