Avatar billede vistodk Nybegynder
29. juni 2003 - 17:00 Der er 12 kommentarer og
5 løsninger

Hvilket økonomi system skal min kunde vælge?

Det er et mindre selskab som indeholder 3 mindre søsterselvskaber. Kunden skal derfor kunne oprette 3 forskellige regnskaber (og hels kunne bruge samme kundedatabase) og bruge disse til at skrive tilhørerende faktura.

Navision er IKKE et alternativ, da deres priser er HELT i skoven.
Avatar billede jpvj Nybegynder
29. juni 2003 - 17:03 #1
Hvilken pris idé har du selv?
C5 light + "flere regnskaber" modulet koster ca. 6.000,-

JP
Avatar billede vistodk Nybegynder
29. juni 2003 - 17:09 #2
Pris følger Kvalitet, men som jeg sagde er Navision IKKE et alternativ.
Indkøb er OK med Navision, men vedligeholds priserne hænger ikke sammen
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 17:33 #3
www.fk-data.dk
Winkompas er et rigtig godt program, med mulighed for flere brugere og adgangsniveauer
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 17:34 #4
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 17:35 #5
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juni 2003 - 17:40 #6
Med den størrelse ville jeg også umiddelbart sige C5, men du kunne prøve at kikke på Stone's Summasumarum. Det er dansk og prisen er ret attraktiv. Om det kan håndtere organisationer med søsterselskaber ved jeg ikke
Avatar billede skaw Nybegynder
29. juni 2003 - 18:18 #7
winkas var måske en mulighed det er også dansk  og til rimelige priser
www.decom.dk
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 23:22 #8
Jeg holder altså på Winkompas. Det er 100 % dansk, og kører kanon godt. Der er mange som havde C4 eller C5 som er gået over til det. Og de er ikke blevet skuffet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juni 2003 - 23:24 #9
jeg mener faktisk også at Summasumarum er dansk.
Avatar billede halifax Nybegynder
30. juni 2003 - 00:14 #10
Der kan ses en oversigt over en række regnskabs- / økonomisystemer her
http://users.cybercity.dk/~cfs31045/regnskab.htm

og flere her "Alle regnskabsprogrammer i DK"
http://regnskabsprogrammer.homepage.dk/oversigt.htm
Avatar billede keil Nybegynder
03. juli 2003 - 09:48 #11
Kig på winfinans. Det er et meget overskueligt system, og til en meget fornuftig pris. Jeg benytter det selv. Det har en god standard kontoplan. Det er dansk og der findes mulighed for at deltage i kurser, men som sagt så er det let at gå til. Man kan downloade en prøveversion.

www.winfinans.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
03. juli 2003 - 12:19 #12
Benytter også Winfinans - Small Business - og er rigtig godt tilfreds. Også med prisen. Der skal ikke tilkøbes dyre ekstra moduler ved udvidelse som fx. C5. Har en Ligth version, som ikke bruges.

Vær opmærksom på, såvidt jeg husker, at demoen af Winfinans kun kører på en Access 97.
Avatar billede lemoni Nybegynder
03. juli 2003 - 14:21 #13
Et alternativ kunne være Stellar Office eller Stellar Office Pro. Stellar Produkterne er også dansk producerede. Stellar Office er enkel at arbejde med og antal regnskaber kan udbygges efter behov. Stellar Office Pro kan en hel del mere, men man klan altid starte i en Stellar Office og senere overføre regnskabet til en Stellar Office Pro (Men ikke omvendt). Se evt. www.stellar.dk. Gratis demo i 45 dage.
Avatar billede inger47 Nybegynder
04. august 2003 - 20:55 #14
summa summarum kan godt have flere regnskaber sammen, og kan så bare bruge samme kundefil.
Avatar billede inger47 Nybegynder
04. august 2003 - 21:09 #15
det vil så ligge som afdelinger
Avatar billede inger47 Nybegynder
04. august 2003 - 22:42 #16
du kan læse om det på www.stoneware.dk
Avatar billede inger47 Nybegynder
05. august 2003 - 19:09 #17
beklager jeg havde fejl... du kan ikke samkøre kunder i summa summarum . har lige talt med dem,,,,
beklager