Avatar billede chris... Nybegynder
29. juni 2003 - 13:15 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Wannafind.dk?

Jeg sidder på mit arbejde, og er ved at skifte webhotel udbyder.

Er der nogen der har nogen erfaring med wannafind.dk - evt. i forhold til deres linux suite pakke?
Andre muligheder er webpartner og adux.dk - men de er væsentlig dyrere.

På forhånd tak,

Christian
Avatar billede caroc Praktikant
29. juni 2003 - 13:18 #1
Jeg bruger selv wannafind.dk, dog ik deres Linux sute pakke.. Men jeg hra kun roser til det firma! har ikke haft et eneste problem med dem endnu og skulle jeg have et spg har de altid svaret tilbage lynhurtigt og præcist..
Så jeg ka kun anbefale dem!!
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 13:25 #2
Wannafind er meget stabile. Jeg har det ikke selv, men flere af de sites (weblogs) jeg besøger dagligt hostes hos Wannafind.dk og de er altid online, og ejerne som jeg skriver med er godt tilfreds med både service og oppe tid. Wannefind står øverst på listen over dem jeg vil have til at hoste for mig ved næste flytning.

Kan kun huske dem ene er på Linux, de andre 3 er på anden platform.

Webpartner bliver også rost, men kender ikke meget til. Adux kender jeg ikke.
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
29. juni 2003 - 13:26 #3
hvilke specifikationer skal dit webhotel have?
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
29. juni 2003 - 13:32 #4
Jeg er fuldt ud tilfreds bruger hos Wannafind, jeg var omkring 4 andre udbydere inden, som alle var træge og dårlige m.h.t. service når der var problemer. Nu har der ikke været nogen problemer i det år jeg har været kunde hos Wannafind, men jeg har haft nogle forespørgsler og selvforskyldte problemer som de har afhjulpet promte og uden at stille spørgsmål ved om det er deres opgave at vejlede mig.

Både web og email er altid oppe og fungerer upåklageligt.

Thumbs up fra mig. De giver fuld valuta for billige penge.
Avatar billede peet-49 Novice
29. juni 2003 - 13:56 #5
Kan kun tilslutte mig de andre-har haft wannafind i et års tid, og har været fuld ud tilfreds, og serveren har aldrig været nede. Service har været i top.
Avatar billede chris... Nybegynder
29. juni 2003 - 14:16 #6
Super duper! Wannafind lyder, udfra jeres feedback til at være et godt valg!
mange tak, og point er uddelt >:D
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 14:25 #7
Ellers må du jo komme efter os  :-)
Avatar billede jimscheel Nybegynder
29. juni 2003 - 22:43 #8
Jeg kører også min side på Wannafind Linux suite. Førhen kørte jeg på deres windows platfor, men da jeg ønskede at bruge MySQL sendte jeg bare en mail til dem og de flyttede mig gratis over på en linux server i løbet af 2 timer. Det er hurtigt service, men prisen er også derefter :o)
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 22:51 #9
Det er desværre nødvendigt at betale hvis man har besøgende man vil have til at komme igen.

Jeg har haft så mange billige (og Buydomains) og der er alt for meget nede tid. Der er fx mindst 4 gange i år hvor min email bed B-One har været nede over 3 dage... så ligger der over 100 emails (mest spam og automatiske breve) det holder ikke. Der er også svært at forklarer folk at siden er ned hos udbyderen og man gør hvad man kan få at få det online igen, men at det er uden for egen indflydelse
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
29. juni 2003 - 22:59 #10
En søgning efter "wannafind" her på sitet bekræftiger vist tydeligt at det er et godt valg. Hitsene er mange og meget få indlæg giver negativ kritik..

Tak for points, det er mine første :)
Avatar billede spontek Nybegynder
29. juni 2003 - 23:00 #11
he he, jeg har svaret 24 gange og fået to gange..