Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 13:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Er det varmen?

Okay, er det mig eller er det varmen?! For jeg er 100% sikker på at nedenstående kode i hvertfald burde virke!!! Men får flg. fejl

Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl fejl '800a01a8'

Et objekt er obligatorisk: ''

/backend/validateuser.asp, linje 10

Dvs hvergang jeg bruger response. i en anden sammen hæng en med .write får jeg fejl?!

IIS = Windows XP Pro

<%
    IF Request.Cookies("User.Id") <> "" Then

    Else

    Response.Write("Aaben vindue")

    End If

    Response.End()

%>
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:03 #1
Anyone??
Avatar billede s1000 Nybegynder
28. juni 2003 - 14:04 #2
Har du prøvet med en anden variabel i din cookie... måske feljer den gundet "." i "User.Id" - Prøv f.eks. med "UserId".
Avatar billede s1000 Nybegynder
28. juni 2003 - 14:06 #3
I øvrigt kunne man med fordel omskrive den betingede sætning således:

<%
IF Request.Cookies("User.Id") = "" Then
    Response.Write("Aaben vindue")
End If
Response.End()
%>
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:07 #4
Yes... har endda prøvet kun at skrive

Response.end

Har så lige fundet ud af hvis jeg ligger den i rod dir. så virker det godt?!!?!?
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:08 #5
S1000, ja det er jeg klar over... men skal bare have det til at virke :-)
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:11 #6
Hmm viker da som om det er en fejl i IIS...!!!
Avatar billede s1000 Nybegynder
28. juni 2003 - 14:13 #7
Alright, så må jeg indrømme den er mystisk. Held og lykke!
Avatar billede s1000 Nybegynder
28. juni 2003 - 14:14 #8
Det kunne det jo egentlig godt lyde som om. Har du ikke et eksternt webhotel du kan teste det på... sådan kunne du i hvert fald spore dig ind på om det er IIS'en den er gal med.
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:15 #9
Yes, jeg fatter det i hvertfald ikke...!! Well 100 point ekstra for nogen som kan løse det her!!
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:16 #10
Jo, er igang med at uploade hele lortet til min egen server, som kører win2k3..
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:21 #11
Fandme laver samme fejl på serveren...!?!?!! Hvad helvede er der galt?!
Avatar billede mini-me Nybegynder
28. juni 2003 - 14:23 #12
Lukker lige den her...
Avatar billede s1000 Nybegynder
28. juni 2003 - 14:25 #13
Virker i hvert fald her, så medmindre du har mere kode i den fil, så må der være noget galt.