Avatar billede dhe Nybegynder
28. juni 2003 - 11:33 Der er 7 kommentarer

Community - hjælp mig med min mySQL fil

Jeg har downloadet dette Community - her er URL'en:
http://www.web-ting.dk/html/scripts/download/php/login/community2.zip

Men jeg ved ikke noget om mySQL så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved .sql filen deri.

Hilsen
dhe
Avatar billede xysto Nybegynder
28. juni 2003 - 11:35 #1
du skal indlæse den i din database...Det er nemmest med phpmyadmin.
Avatar billede dhe Nybegynder
28. juni 2003 - 11:40 #2
Jeg har prøvet men jeg får en masse fejl, jeg finder dem lige frem...
Avatar billede dhe Nybegynder
28. juni 2003 - 11:47 #3
Når man opretter en bruger kommer dette:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user: 'user@localhost' (Using password: YES) in /web/www/frac/users/script/opret.php on line 56

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user: 'nobody@localhost' (Using password: NO) in /web/www/frac/users/script/opret.php on line 57

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /web/www/frac/users/script/opret.php on line 57

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user: 'nobody@localhost' (Using password: NO) in /web/www/frac/users/script/opret.php on line 58

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /web/www/frac/users/script/opret.php on line 58

Når man skal logge ind kommer dette:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user: 'user@localhost' (Using password: YES) in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 3

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: Access denied for user: 'nobody@localhost' (Using password: NO) in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 4

Warning: mysql_select_db() [function.mysql-select-db]: A link to the server could not be established in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 4

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user: 'nobody@localhost' (Using password: NO) in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 5

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 5

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 6

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 14

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /web/www/frac/users/script/godkend.php:3) in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 20

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /web/www/frac/users/script/godkend.php:3) in /web/www/frac/users/script/godkend.php on line 25
Avatar billede xysto Nybegynder
28. juni 2003 - 11:54 #4
har du ændret i config.php, så det passer til dine oplysninger??
Avatar billede dhe Nybegynder
29. juni 2003 - 15:51 #5
ØHHHHHHH - nej, det har jeg ikke jeg vidste ikke jeg skulle gøre det jeg troede at filerne var klar til upload medmindre man ville ændre udseendet.
Avatar billede dhe Nybegynder
29. juni 2003 - 15:56 #6
Nu virker det
Avatar billede xysto Nybegynder
05. juli 2003 - 13:37 #7
k