Avatar billede nfl Nybegynder
31. december 1998 - 00:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Explorer 4.0 til Win98

Jeg kunne godt tænke mig at ændre logoet i exploreren (logoet der spinder rundt når man surfer rundt) til f.eks. mit eget logo. Jeg har set at Opasia ændre logoet når man installere deres software, der må være en ref. i registrerings databasen et sted.
Avatar billede jfl Nybegynder
22. januar 1999 - 09:12 #1
Nå, jamen så brug "WinBoost 98"
Avatar billede nfl Nybegynder
22. januar 1999 - 18:43 #2
Jamen det gør jeg også, men tak for dit svar, hvis jeg kunne give dig en delvist accept så ville du have fået 15 Point
Avatar billede jfl Nybegynder
02. januar 1999 - 02:23 #3
Det kan godt være at der er alternative løsninger, men den nemmeste er at bruge MS's IEAK, som lader dig lave en speciel version af IE med dine oplysninger, logo o.s.v.
http://ieak.microsoft.com/
Avatar billede jfl Nybegynder
08. januar 1999 - 10:38 #4
Er du tilfreds med mit svar?
Avatar billede nfl Nybegynder
08. januar 1999 - 13:40 #5
Ved ikke, jeg har fået fat i IEAK men kan ikke bruge det da jeg skal være reg. hos MS !!, der må være en smartere måde at gøre det på, du må meget gerne fortælle hvordan man gør med IEAK
Avatar billede jfl Nybegynder
08. januar 1999 - 13:43 #6
Det er ganske simpelt med IEAK. Der er guider til det hele.
Avatar billede nfl Nybegynder
21. januar 1999 - 19:50 #7
Jeg fandt ikke IEAK særligt venligt så jeg foresatte min søgen på nettet efter et mere enkel måde og fandt den i et program (WinBoost 98) det eneste man skal er at lave et 22*22 animeret .bmp og et 32*32 animeret .bmp efter eget valg.

Programmet IEAK er godt hvis man vil lave sin tilbyde internet forbindelser til kunder og selv lave en MS IExplorer der passer til sine TCP/IP numre osv. f.eks. Opasia deres cd indeholder deres egen tilrettede ip logo osv.
Avatar billede nfl Nybegynder
27. januar 1999 - 09:54 #8
Denne post skal væk fra åbne poster, den er blevet løst.
Avatar billede ruprect Nybegynder
27. januar 1999 - 21:05 #9
OK - Så accepter dette svar.. Så forsvinder den...
Avatar billede nfl Nybegynder
28. januar 1999 - 20:10 #10
*He he* ja og så scorer du 30 point
Avatar billede ruprect Nybegynder
29. januar 1999 - 09:01 #11
LOL - Du ville jo gerne have den væk -- Her stiller jeg mig til rådighed *snøft* og så vil du ikke engang acceptere.

Michael ;)
Avatar billede nfl Nybegynder
10. februar 1999 - 12:36 #12
Køre søde rare administrator, er du ikke sød og rar at fjerne denne post fra åbne poster !!! den er blevet løst
Avatar billede Dan Nim Seniormester
30. marts 1999 - 02:24 #13
Jo. Bare Accepter mig, så forsvinder den
Avatar billede tomboz Nybegynder
04. april 1999 - 21:45 #14
Du kan sikkert godt lave loggoet om, men det kræver at du kan c eller c++ så studer du lige lidt af det, så kan det være du en gang kan få lavet logoet om...
Avatar billede bbl Nybegynder
21. april 1999 - 05:50 #15
Avatar billede nfl Nybegynder
14. oktober 1999 - 15:42 #16
Svar!