Avatar billede 1005 Nybegynder
27. juni 2003 - 10:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

grafik til netbutik

jeg søger noget om hvordan man opbygger netbutikker - både hvad angår struktur, men især grafisk..
Avatar billede bryrup Nybegynder
27. juni 2003 - 10:49 #1
lidt mere konkret måske........ du må jo selv bestemme hvordan grafikken skal være.... strukturen mener du så scrptet???
Avatar billede 1005 Nybegynder
27. juni 2003 - 11:03 #2
grafikken er til inspiration -
nej ikke på scriptet -

jeg har lige fået en opgave at opbygge et ehandelssted (et mindre)skal bare igang med at ......... udvikle
vh 1005
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2003 - 13:40 #3
hvis du bare skal have inspiration til designet, ligger der er del prefabrikerede design på www.questis.dk under søgning og så Online Shop.....

mvh.
Questis
Avatar billede 1005 Nybegynder
28. juni 2003 - 08:45 #4
questis - svar og du skal blive belønnet - der var nogle enkle brugbare
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2003 - 10:05 #5
du får da lige et lille svare her så :)