Avatar billede gooz Nybegynder
25. juni 2003 - 18:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Subdomains på Windows 2003 server med DNS

Hej

Efter jeg havde sat min DNS server op i Win2003 virker mine subdomains ikke
mere.
Jeg kan fint oprette en A-record f.eks. navn.domæne.dk som peger på
192.168.1.2, men nu er det sådan at serveren også er en web server. Førhen
kørte jeg med hostheaders og det virkede fint, men nu vil min DNS server
ikke pege på sig selv. Er der nogen der kan fortælle hvad man kan gøre for
at få den til dette??

Jeg bruger dyndns.dk

Mvh

Daniel
Avatar billede soth Nybegynder
12. april 2005 - 11:57 #1
Du snakker om at du både bruger dyndns og DNS server i Win2003 så hvilken een bruger du? :)
Avatar billede gooz Nybegynder
12. april 2005 - 13:11 #2
Gik over til at udelukkende bruge hostheaders
Avatar billede soth Nybegynder
12. april 2005 - 13:36 #3
Det er også meget nemmere at styre når du bruger hostheaders og så kan du nøjes med en enkel ipadresse til serveren.