Avatar billede martinus197329 Nybegynder
25. juni 2003 - 17:06 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Et lille råd ønskes!

Jeg vil gerne lære Flash, så jeg kan lave nogle fede hjemmesider.
Mit spg. er så:
Kan man bruge programmet flash, som en almindelig html editor OGSÅ, eller er den kun beregnet til at lave "falsh" ting med?
Hvis jeg har programmet FLASH MX, har jeg så med andre ord alt hvad jeg skal bruge til at lave en hjemmeside, uden at tage andet i brug?
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juni 2003 - 17:08 #1
Kun Flash filer svjv. (Har ikke arb. siden v. 4)
Avatar billede barklund Nybegynder
25. juni 2003 - 17:14 #2
Kun Flash rigtig nok...

Men sammen med Emacs, SÅ har du alt :)
Avatar billede martinus197329 Nybegynder
25. juni 2003 - 17:17 #3
Emacs??
Er det en editor ligesom Frontpage?
Avatar billede amplificator Nybegynder
25. juni 2003 - 17:33 #4
Emacs er mig bekendt til Linux.. Flash og Linux spiller ikke godt sammen.

hvis du vil have en god editor så prøv EditPlus fra www.editplus.com
Avatar billede barklund Nybegynder
25. juni 2003 - 18:42 #5
Emacs er en ren teksteditor (ikke en WYSIWYG som Frontpage) og den er i allerhøjeste grad til Win32!

Jeg laver meget flash-arbejde (det er trods alt mit job), og laver alle mine rå tekstfiler (.as, .php med videre) i Emacs...
Avatar billede jpvj Nybegynder
26. juni 2003 - 14:32 #6
Jeps - emacs er sej, men det kræver at man gider sætte sig ned og forstå hvordan den virker! Den er ikke så smart, med mindre man bruger tid på at få de rigtige pakker installeret - så får man nok bedre resultat med en færdig GUI editor.

JP
Avatar billede jpvj Nybegynder
26. juni 2003 - 14:33 #7
mente naturligvis en "færdig HTML editor" (IKKE frontpage!!!)