Avatar billede gerri Nybegynder
24. juni 2003 - 14:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Bedste program til simpel lyd redigering?

Hej,

Jeg søger gode råd om hvilket program jeg skal bruge til at lettest redigere nogle musik-stykker sammnen

Helt specifikt skal det bruges til at tage et lille sykke musik fra en sang der skal sættes sammen med andre små uddrag af sange.

Musik stykkerne tages fra alm. CD og skal efter sammen-redigeringen brændes på CD og skal kunne afspilles på en alm. cd afspiller (så ikke gennems i mp3 format eller ligenden)

På forhånd tak...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. juni 2003 - 14:52 #1
Du kan da bruge Windows Movie Maker
Avatar billede mjohansen Nybegynder
24. juni 2003 - 14:55 #2
Avatar billede gerri Nybegynder
24. juni 2003 - 15:01 #3
rangerbs>>> Windows Movie Maker??? Til musik??

Mjohansen>>> Bruger du selv program? Er det nemt at bruge? Kan der downloades en trial version??
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. juni 2003 - 15:07 #4
gerri --> Ja, det kan sagtens bruges til musik også ;D
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. juni 2003 - 15:07 #5
gerri --> Jeg har da i hvert fald selv sat musik sammen i det
Avatar billede gerri Nybegynder
24. juni 2003 - 15:09 #6
rangerbs>> hvor finder man det henne??
Kan man få output der er alm. CD musik format ved at bruge det??
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. juni 2003 - 15:15 #7
Hvis du har xp ligger det under tilbehør...

kan ikke helt huske hvilket format det er, men du kan jo prøve dig frem ;D
Avatar billede gerri Nybegynder
25. juni 2003 - 10:31 #8
Ok...jeg prøver mig frem.

Tak begge 2...