Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 20:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Sponsor søges til webguider.dk

Jeg søger en sponsor der kunne lyste at hoste http://webguider.dk

Jeg har behov for en dedikeret serverløsning med ASP.NET support. Dvs. en Windows 2000/2003 server + MSSQL server adgang.

Så hvis du ejer et hosting firma eller har lyst til at støtte http://webguider.dk må du endelig lade høre fra dig.

Primært besøger mine brugere hjemmesiden pga. mine artikler og mine weblektioner: http://webguider.dk/w2kserver.asp
Avatar billede locturian Nybegynder
23. juni 2003 - 21:15 #1
Hvorfor er det liiige du skal bruge en dedikeret server til det? Så vidt jeg lige kan "se" er din side da ikke besøgt af så mange at det kræver en dedikeret server? Et alm. webhotel hos en udbyder skulle kunne gøre det ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 21:19 #2
Næppe, mine guider optager en del båndbredde og med de planer jeg har for siden er jeg nødt til at have adgang til noget større.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 00:30 #3
schulze: Så må du jo punge ud med nogle penge, for siden skal da være mere besøgt før nogen til betale for sådan en server.
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 00:33 #4
Hvorfor kommer i på den idé at siden ikke er besøgt?
Avatar billede locturian Nybegynder
24. juni 2003 - 12:02 #5
Så må du jo bevise anderledes ? Udmiddelbart, ser den ikke videre besøgt ud... - Og om den suger meget båndbrede eller ej - har du ikke brug for egen server, med mindre at du har MANGE besøgende... - Jo mere dine guider fylder, betyder jo bare, at du bruger mere plads, og at det tager længere tid at hente - Ikke at serveren nødvendigvis bliver belastet kritisk meget....
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 12:24 #6
Jeg gider ikke lige tage stilling til dine subjektive og fejlbehæftede bemærkninger og vil desuden bede dig om at undlade at støje mere i denne tråd.
Avatar billede locturian Nybegynder
24. juni 2003 - 18:01 #7
Ja, hurra - det var da en nem måde at komme fra emnet om, hvor vidt du har behov for en dedikeret server. - Men håber da, at nogen er villige til at kaste en dedikeret server efter din småt besøgte hjemmeside
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 18:04 #8
locturain hvordan kan du udtale dig om hvor besøgt min side er?
Jeg anser dine indlæg for chikane!
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 18:19 #9
Jeg vil godt høre nærmere, men at give dig din egen dedikerede server tror jeg ikke bliver muligt.

Desuden er det meget du kræver, sådan helt gratis, hvordan har du tænkt dig at "betale" tilbage, normalt når man sponsorere noget får man noget igen...

MVH
Ole Jørgensen
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 18:33 #10
Man får et banner på siden i passende dimensioner og bliver nævnt i mit nyhedsbrev, der hver anden uge udsendes til ca. 1000 medlemmer.
Medlemmerne er primært IT-administratorere inden for undervisningssektoren.
Avatar billede dmcn Praktikant
24. juni 2003 - 18:37 #11
locturian : Uanset hvor relevant din første kommentar er, så er jeg enig med schulze - det bliver til sidst ren støj.
Jeg formoder vi har set det sidste indlæg fra din side i dette spørgsmål (med mindre du har i sinde at besvare det).
- n0rmality, coadmin
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 18:42 #12
spacemaninc jeg har du mere info om dit firma?
Din hjemmeside er nemlig nede: http://www.device.dk/
Avatar billede locturian Nybegynder
24. juni 2003 - 18:47 #13
Beklager n0rm - Men blev nød til at indspørge lidt, da jeg er konsulent for et hostingfirma, og måtte se om det kunne være interessant at hoste en sådan side - og beklager min måde at udtrykke mig på, men set fra mit synspunkt, ville der ikke være belæg for en dedikeret server.. Men skal da nok tie stille hvis jeg er til gene :)
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 20:29 #14
Ikke andet end at vi har vores egen server oppe om et par dage og at vi måske kunne finde ud af noget.

Ja desværre er hjemmesiden nede, jeg er ved at flytte den, men dem vi havde den hostet hos har lukket deres ende selvom at overførslen ikke er kommet igennem endnu.

Jeg ville gerne høre lidt mere omkring din side, du kan evt. skrive en længere forklaring på min mail hvis det er.

osj@dbs.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2003 - 20:34 #15
Det gør jeg gerne, men jeg vil gerne lige først vide lidt mere om jeres løsning:

Hvilken forbindelse har I til Internettet?
Er der adgang til en MSSQL server?
Understøtter i ASP.NET
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2003 - 00:43 #16
Har fundet en glad giver. Lukker.