Avatar billede xx007x Nybegynder
23. juni 2003 - 12:08 Der er 1 løsning

gta3 går ud efter et minut

hej alle i eksperter jeg har gta3 og har lige downloadet en trainer på megagames ved navn Ultimate Trainer 3.5.exe og så når jeg spiller med den trainer går der ca. 1 minut og jeg har prøvet at updatere men min version var for gammel og jeg kan ikke finde ud af vilken version jeg har

håber i kan hjælpe
Avatar billede afro_05 Nybegynder
25. juni 2003 - 12:48 #1
Jeg har hørt at hvis man har brugt koder i GTA3 så vil der ske forskellige ting. På internettet stod der at man ikke ville kunne gennemføre spillet 100% og nogle andre ting. Jeg har også været ude for at GTA3 "går ud", hos mig var det sådan at lige pludselig begyndte vejene af blive til en slags sorte spejle og så lidt efter gik det hele ned. Men det var på PS2 jeg ved ikke om der er de samme problemer på PC.

Men det de rådede mig til som jeg også vil råde dig til er at lade vær med at bruge koder. Hvis man bruger koder bliver det bare hurtigere kedeligt at spille.

Det lyder lidt mærkeligt men da jeg spillede, gik den ikke nær så meget i koks  når jeg hørte en bestemt radiokanal (TOTAL MÆRKELIGT), men sådan var det.

P.S den gik næsten kun i koks når jeg kørte i bil.