Avatar billede lobber Nybegynder
23. juni 2003 - 09:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad er min ip nettet

Jeg har kigget lidt på nettet for at finde ud af hvordan jeg laver en side hvor jeg kan se hvad min ip er på nettetmen jeg kan ikke finde noget er der nogle der ved hvor jeg kan finde sårdan en???

Det skal være asp eller html
/Martin
Avatar billede somaliomar Praktikant
23. juni 2003 - 09:44 #1
Hvis du bare vil vide din computers IP-adresse kan du bruge www.myip.dk.

Hvis du vil bruge IP-adressen i dit ASP-script kan du bruge flg. kode:

<%

Response.Write("Brugerens IP-adresse: " & Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR"))
Response.Write("Serverens IP-adresse: " & Request.ServerVariables("LOCAL_ADDR"))

%>
Avatar billede lobber Nybegynder
23. juni 2003 - 09:51 #2
Sorry jeg ville godt have en "Sourcecode" men jeg kunne jo bare skrive du men tak..
Avatar billede lobber Nybegynder
23. juni 2003 - 09:52 #3
du=det
Avatar billede matric Nybegynder
23. juni 2003 - 10:35 #4
lobber, sourcecode? er det ikke det, du lige har fået?
Avatar billede lobber Nybegynder
23. juni 2003 - 10:49 #5
det skal være en som jeg kan download jeg kan ikke lave script... så hvis der er en der vil lave en side til mig bare hvor den skriver hvad ip man har... som jeg kan download eller send den til martin.christensen@pro.dk

Tak
/martin
Avatar billede somaliomar Praktikant
23. juni 2003 - 10:51 #6
Åbn Notepad
Indtast flg. kode i Notepad
  <%
  Response.Write("Brugerens IP-adresse: " & Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR"))
  Response.Write("Serverens IP-adresse: " & Request.ServerVariables("LOCAL_ADDR"))
  %>
Gem filen som default.asp
Avatar billede lobber Nybegynder
23. juni 2003 - 10:55 #7
skriv lige et svar
Avatar billede somaliomar Praktikant
23. juni 2003 - 11:22 #8
OK