Avatar billede henningsen- Nybegynder
23. juni 2003 - 00:13 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

lave sprog om i XP

jeg har en version af win xp på fransk...
Kan man lave det om så det er dansk eller engelsk???
Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 00:17 #1
Nej, man kan ikke ændre på sproget. Microsoft har været så smarte at finde ud af at man på den måde kan begrændse den internationale piratkopierng. Så, nej. Men jeg har en XP på engelsk jeg gerne vil sælge.
Avatar billede konex Nybegynder
23. juni 2003 - 06:07 #2
Det kan du godt hvis du har en Engelsk udgave af XP og kan får fat i en Multilanguage Pack til denne.. (kan ikke købes i ren handel kun firmer har denne mulighed)
Avatar billede lowas Nybegynder
23. juni 2003 - 20:11 #3
jeg kan sgatens fortælle dig hvordan man laver om på sprog...
har selv XP dansk og det er nemt!!!
Avatar billede bredker Nybegynder
23. juni 2003 - 20:15 #4
der var en anden her på eks der søgte en fransk udgave ,så i kunne jo bytte
ser om jeg kan finde et link
Avatar billede bredker Nybegynder
23. juni 2003 - 20:18 #5
Avatar billede soda Nybegynder
23. juni 2003 - 23:11 #6
Du kan som Vantheman skriver IKKE skifte sporg i Windows. Det er kun muligt, at ændre på regionerne og tastaturlayoutet.

Hvis du har en Fransk Windows, så skal den slettes og en nye Dansk eller Engelsk eller et helt tredje sprog installeres.

Hvis du prøver, at opgradere end Fransk Version med et andet sprog ender du blot ud i noget, som bliver hamrende ustabilt og dialog bokse, som f.eks denne.

"Vil du lukke programmet? - non / oui".

Ikke særlig hensigssmæssigt ;o)