Avatar billede julle.p Nybegynder
23. juni 2003 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af mp3-afspiller

Jeg overveje at købe en mp3-afspiller. Man skal kunne komme flere RAM i og der skal være display på. Jeg har selv kigget på en ( http://www.mymusic.dk/shop/default.asp?vis=vare&id=230&sek=Bærbar%20MP3 ), men jeg ved ikke om man kan komme flere RAM i.. Er der en der ved det??? Eller vil i anbefale en anden?? den må ikke koste mere end 2000kr...

PÅ forhånd tak..
Avatar billede julle.p Nybegynder
23. juni 2003 - 00:02 #1
Den jeg har kigget på, er den med 128Mb-ram..
Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 00:08 #2
Tag en kiks... Jeg har fundet et par links hvor du ikke behøver at komme extra ram i, og de koster ikke alverden.
Avatar billede julle.p Nybegynder
23. juni 2003 - 00:31 #3
Hvor har du fundet de links henne??? vil di give nogle eks. på hvad du syntes der er godt??
Avatar billede julle.p Nybegynder
23. juni 2003 - 09:25 #4
hvad betyder: 128MB Built in Flash memory???
Avatar billede kadann Nybegynder
23. juni 2003 - 19:03 #5
At der er 128 MB RAM indbygget i afspilleren.
Avatar billede julle.p Nybegynder
23. juni 2003 - 20:21 #6
okay.. men kan så skifte flash kortet ud hvis man vil have flere ram i???
Avatar billede martin.jensen Nybegynder
11. august 2003 - 14:28 #7
Betal hvad det koster og køb en I-Pod (www.appele.dk) den mindste har 5Gb den største vist nok 30Gb.
Avatar billede arabica Nybegynder
14. august 2003 - 10:03 #8
Blot et godt råd: Køb ikke hos Mymusic.dk

Jeg har selv prøvet at købe varer hos dem én gang og der var problemer med at få deres ting til at virke og de var total ligeglade - de nærmest hånede mig istedet.
Avatar billede julle.p Nybegynder
17. januar 2004 - 22:16 #9
hmm... prøver mig frem