Avatar billede janemil Nybegynder
22. juni 2003 - 00:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Partner søges

Jeg søger en partner til et webfirma. Jeg skriver et par punkter som du SKAL kunne svare ja til. Understreger at det ikke er en ansat jeg søger.

Du skal opfylde:
Over 25 år.
Bor i Københavnsområdet.
Er allerede selvstændig.
Arbejder med Microsoft teknologi.

Hvorfor søger jeg?
Har pt for mange opgaver.
Savner selvskab og sparring.
Vil gerne udbygge "forretningen".

Hvad kan/har jeg?
Personligt ejet selvskab sine 1/1.
CV ligger på min profil.
God til at skaffe opgaver.
Avatar billede 3z Nybegynder
22. juni 2003 - 02:28 #1
Send gerne en mail til olin@kein.dk - opfylder alle dine krav og har god erfaring med videreudvikling af projekter!
Avatar billede janemil Nybegynder
22. juni 2003 - 02:35 #2
Har været på dit firma site.
Har du et link til et slags CV?
Avatar billede steenhenge Nybegynder
22. juni 2003 - 14:42 #3
Er du interesseret i en seriøs og erfaren partner, som arbejder med Microsoft's produkter er du velkommen til at kontakte mig på steen@perfectbusiness.dk. Svarer også i weekenden.
Avatar billede janemil Nybegynder
22. juni 2003 - 15:05 #4
Dem der er interesseret må gerne ligge info her.
CV (bare i korte træk).
Info om deres nuværende firma.

Bare så det samlet et sted. Det kan jo være andre som også er interesseret i samarbejde med jer.
Avatar billede steenhenge Nybegynder
22. juni 2003 - 18:24 #5
Alder 50 år og bosat i Københavnsområdet. Selvstændig i 10 år.
Uddannet i A.P. Møller og siden Rank Xerox, Carlsberg, FDB ( nu COOP), Kenwood og sidst i Kbhs. Fondsbørs. Arbejdsfelter finans og IT samt management.
Arbejder med Microsoft produkter- undervisning og kurser, programudvikling samt web. Primære felter har været Office samt web-sites.
Speciale problemløsninger og implementeringer.
Avatar billede janemil Nybegynder
22. juni 2003 - 18:39 #6
>steenhenge
I forhold til dig er jeg jo bare en wannabe. Tror du ikke forskellen er for stor?
Pt er jeg konsulent i diverse firmaer. Det er som sådan fint nok, men vil gerne udvikle et par produkter til Internettet (ved pt ikke hvad) som kan sælges som standard systemer.
Regner også med et par websites.

Som sådan er jeg meget interesseret i samarbejde. Har selv kun været selvstændig siden 1/1-2003. Har pt overskud på 70k.

Da der er stor forskel på os som person og vores firmaer er jo heller ikke helt ens. Men det betyder måske at vi kan supplere hinanden. Har du en ide til samarbejdsform og hvordan det skulle foregå?
Avatar billede steenhenge Nybegynder
22. juni 2003 - 18:46 #7
Forskellen tror jeg ikke betyder noget, bare kemien er til stede. Supplering er netop i sagen i en branche, som uvikler sig utroligt hurtigt. Jo jeg har da et par ideer til samarbejdsformer, som vi kunne drøfte. Dette dog helst i et mere privat forum. Kommentar ?
Avatar billede janemil Nybegynder
22. juni 2003 - 18:51 #8
>steenhenge
Det lyder meget interessant.
Lader spørgmålet stå til midt på ugen (så vi ikke udelukker nogle interessede), så kontakter jeg dig for et møde.
Avatar billede steenhenge Nybegynder
22. juni 2003 - 18:53 #9
Fint med mig. Good luck.