Avatar billede kajfas Nybegynder
21. juni 2003 - 22:16 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Geforce MX 440 og FIFA2002

Kan ikke faa disse to til at spille sammen. Nogle der har succes med denne kombination? Har forsogt under Win98 og Win2K uden held, ogsaa forskellige directX versioner...

CPU: P4 2,4G (ikke at jeg tror det betyder noget...)
Avatar billede skrewz Nybegynder
21. juni 2003 - 22:53 #1
Hvad får du af fejlmeddelelser?
Avatar billede kajfas Nybegynder
22. juni 2003 - 21:22 #2
Ingen, programmet fryser ved overgang fra menuen til selve spillet, og lyden  (musikken) looper. Kræver CPU restart.
Avatar billede julle.p Nybegynder
22. juni 2003 - 23:30 #3
Jeg har selv haft et Geforce MX 440, hvilket jeg syntes er noget lort. Driverne er der tit problemer med, hvilket jeg har fået bekraftet af et computerblad. Jeg købte et GeForce 4 Ti 4200 i stedet for, og de er kommet forholdsvis langt ned i pris, så jeg syntes du skulle overveje mit forslag...?
Jeg har endnu ikke hørt om nogle der har haft problemer med det grafikkort. En af de gode producenter er Chaintach, selv om mange vil fortrække Asus, men hvis man kigger på fejlprocent vinder Chaintech..! Håber det var svar nok..
Avatar billede kajfas Nybegynder
23. juni 2003 - 10:51 #4
Tjah, hvad skal man sige. Det er jo træls når man køber et nyt grafikkort og får at vide at det er noget lort. Men hvis dét er forklaringen, så ved jeg lissom hvor jeg står... (i lort). Så måske skal jeg bare hive en tusse mere op af lommen og købe et dyrere grafikkort.
Hvis ikke andre svarer skal du nok få noget for dit, julle.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. juni 2003 - 11:30 #5
Der er vist problem med den nye driver 44.03, mine problemer med gta 3 vice city m.m., forsvandt da jeg skiftede tilbage til 43.45.,
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_43.45
det er da et forsøg værd...for det bør virke.
Her er et patch.. http://downloads.soccergaming.com/download.php3?id=00006169
Det kan jo osse ha´ noget med lyden at gøre.
Check feks. i dx9, hvilken 3d lyd driver du har ..og find en update.
Den kan du osse download hos Nvidia.
Og det er for nemt at sige "bare køb et nyt..."
Avatar billede kajfas Nybegynder
23. juni 2003 - 11:45 #6
Great, noget at arbejde med!
Men den der UEFA CL patch - hvad skal jeg med den? Er der fejlrettelser i den?
Kan man i øvrigt forestille sig at MX 440 har problemer med dx9?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. juni 2003 - 13:55 #7
det kunne man godt forestille sig..JA
Avatar billede skrewz Nybegynder
23. juni 2003 - 18:23 #8
Hmm, jeg tænkte faktisk mere på varmeproblemer... Men det kan hurtigt falde til jorden, hvis du kan svare ja til spørgsmålet om at det kan køre med andre spil.

(...?)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. juni 2003 - 09:45 #9
spændende ..om det virker..:O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. juni 2003 - 23:34 #10
endnu en ny driver fra 20/6-03 "Beta"

http://www.hol.dk/downloads.asp?kategori=Nvidia%20Drivere&id=922
har du løst problemet.
Avatar billede kajfas Nybegynder
27. juni 2003 - 10:46 #11
Sorry, udenbys et par dage.

Det virkede ikke med 43.45
Har også problemer med andre spil, det er ikke bare FIFA.
Prøver med den nye driver, men er ikke optimist...
Avatar billede skrewz Nybegynder
27. juni 2003 - 15:05 #12
Hmm... Hvilke 3d-spil virker dit kort med? Og hvordan er fejlene i de spil, som ikke virker?
Avatar billede kajfas Nybegynder
28. juni 2003 - 20:26 #13
Well, fejlen er som oftest at spillet stopper ved overgang fra startmenu til det egentlige grafiktunge (selve spillet), eller ogsaa kommer det slet ikke i gang.

I oevrigt er det 'gamle' spil, fx Rogue Spear (2000).
Avatar billede skrewz Nybegynder
29. juni 2003 - 23:30 #14
Jae, det kunne faktisk godt lyde som varmeproblemer. Prøv at sætte fingeren på dit grafikkorts køleprofil og mærk efter. Hvis du /brænder/ dig, så er den for varm. Hvis du kan holde på den i længere tid så kan det gå og det er ikke varmeproblemer.

Mvh, SKREWZ.
Avatar billede kajfas Nybegynder
02. juli 2003 - 13:22 #15
Nå, det må jeg prøve. Men det skulle vel ikke give problemer 30 sekunder efter koldstart? I øvrigt pisse-irriterende at der sidder en skod-blæser på kortet, den larmer ad H. til!