Avatar billede geeknewz Nybegynder
21. juni 2003 - 16:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyheds-arbejde

GEEKnewz.dk søger 2-3 nye nyhedsskribenter der kan være med til at dække den store tilstrømning af nyheder inden for software, Hardware eller/og Mobil driver,

Opgaven består i at opsøge nyhedskilder rundt om i verden, det kan være i form af anerkendte nyhedssites men også softwareproducenternes hjemmesider, for at støvsuge disse for nyheder der kan have interesse eller relevans for GEEKnewz.dk og vores besøgende.

Følgende kræves af dig:

* Du skal kunne formulere dig forståeligt (og helst uden for mange stavefejl)
* Du skal kunne læse engelsk
* Du skal have lyst til at bruge lidt tid på det

Hvis du kunne tænkte dig at blive nyhedsskribent, kan du kontakte os på benno@geeknewz.dk
Avatar billede zaggazapp Nybegynder
28. juli 2003 - 19:11 #1
Jeg starter på Journalistik i RUC til næste år.

Det vil glæde mig at hjælpe Jer, da jeg vil kunne opnå stor erfaring ved, at skrive nyheder for Jer.

Jeg håber I er interesseret.

Min e-mail adresse er zapp@tiscali.dk

Med venlig hilsen

zapp
Avatar billede geeknewz Nybegynder
03. august 2003 - 16:01 #2
//Lukket