Avatar billede jetkat Nybegynder
20. juni 2003 - 00:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skrifttyper og fonte

Hej

Jeg har følgende ASP script:

<%
for i = 1 to 3
  response.write "<TR width=100% height=33% >"
  for j = 1 to 3
    response.write "<TD valign=top width=33% >" & rsForside("Varenavn") & vbCrLf
    response.write "<BR>"
    response.write Formatnumber(rsForside("Pris"),2) & vbCrLf
    response.write Formatnumber(rsForside("Pris")*1.25) & "<TD>" & vbCrLf
    rsForside.Movenext
  next
  response.write "</TR>"
Next
%>

Hvordan får jeg data fra (response.write Formatnumber(rsForside("Pris"),2) & vbCrLf
) udskrevet med Verdana font str. 8 og IKKE fremhævet ? Evt også med en anden farve.

Det hele ligger i en tabel som benytter sort verdana str. 10 fremhævet.
Avatar billede netro Nybegynder
20. juni 2003 - 00:49 #1
response.write "<font style='font-family:verdana; font-size:8px; color:#000000; font-weight:normal;'>" & Formatnumber(rsForside("Pris"),2) & "</font>"
Avatar billede jetkat Nybegynder
20. juni 2003 - 00:57 #2
Det kunne jo selvfølgelig ikke gøres meget anderledes, takker :-)