Avatar billede hobz Nybegynder
17. juni 2003 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Typo3 CMS Backend del

Jeg har netop prøvet CMS'et typo3.
Det er også fint, men reelt kan jeg kun bruge backend delen, og faktisk kun den del hvor man kan skrive siderne, sætte billeder ind osv.

Kan man ikke isolere denne del og hvordan?
Avatar billede xirb Nybegynder
19. juni 2003 - 19:52 #1
Vil blot bemærke, at Typo3 er et af de mest omfattende CMS'er, jeg har set - så det er nok IKKE nogen let opgave bare at isolere den del..
Avatar billede hobz Nybegynder
21. juni 2003 - 09:36 #2
Okay, tak for kommentaren.
Jeg har lavet det selv.
Avatar billede xirb Nybegynder
21. juni 2003 - 10:16 #3
Må jeg høre, om du selv hoster løsningen, eller har fundet en udbyder, der gør det?
(Jeg har set et par webhoteller, de rer specialiserede i det - men de tager naturligvis overpris.)