Avatar billede viking2 Nybegynder
17. juni 2003 - 16:53 Der er 1 kommentar

Allnet all1572 og Ericsson T68i

Hei
Jeg har nettopp kjøpt en bluetooth dongle for å kunne synkronisere min pc med min mobil. Men min pc finner ikke min mobil og omvendt. Mobilen har ikke problemer med å finne andre bluetooth enheter. Jeg har reinstallert windows og har alle siste oppdateringer (WinXP prof.) bluetooth dongelen installeres uten problemer men kan ikke se min mobil.
Har lest noe om at driverene er for gamle og at andre har testet med andre drivere fra andre fabrikanter. Er det noen som vet hvilke drivere man kan bruke? Jeg har testet MSI driverene som jeg fant link til på disse sidene, men de virket heller ikke. Avstanden fra telefon til usb dongle er 1/2 meter så det er ikke problemet. Dongelen bruker en BCM2033 chip. (merke: Allnet all1572)

Viking
Avatar billede ankerhus Nybegynder
10. juli 2003 - 14:05 #1
Jeg har hørt af driveren til ALL1575 også skulle virke til ALL1572... den findes i dette link: http://www.allnet.de/ftp/pub/allnet/bluetooth/all1575/ALL1575.zip