Avatar billede ultik Nybegynder
04. december 2000 - 14:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Upload filnavn ?

Hej !

Jeg bruger en file input i en form sammen med et ASP script der bruger komponenten SoftArtisans FileUpload......

Først uploader jeg filen til et tmp bibliotek hvor jeg giver den navnet brugerID.xxx, og herefter flytter jeg den til det endelige bibliotek efter at have testet om den matcher nogle krav.
For at gøre dette skal jeg finde endelsen på det originale filnavn, så nu er mit spørgsmål, hvordan finder jeg dette før den uploader ? File input boksen hedder \"f1\".

På forhånd tak, og med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
Avatar billede nlunn Nybegynder
04. december 2000 - 23:31 #1
Der er en property på upload objektet der hedder UserFilename, kan du ikke bruge det?

upl.UserFilename
Avatar billede ultik Nybegynder
04. december 2000 - 23:47 #2
ok, tak, jeg tjekker lige, og så scorer du 30, hvis det virker :-)