Avatar billede ster Nybegynder
04. december 2000 - 14:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hmm Me .....

Hvordan kan det være at når jeg inten har kørt scandisk eller winzip så kommer der en fil på mit c drev der hedder Scandis.log eller winzip.log hvad er det og hvordan får jeg dem til at forsvinde og blive væk det er ski.. provo ....?!?!?
Avatar billede ster Nybegynder
04. december 2000 - 14:38 #1
Scandis.log =scandisk.log
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
04. december 2000 - 14:54 #2
Du kan jo bare slette den igen! Det er vist det eneste du kan gøre.
Avatar billede ster Nybegynder
04. december 2000 - 14:56 #3
hmm sidst jeg stilled spørgsmåle var der en der snakked om et elle andet sted man kunne rettte det ?
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
04. december 2000 - 14:58 #4
Altså få den til ikke at lave en logfil?
Avatar billede teknik Juniormester
04. december 2000 - 16:03 #5
Tror ikke der er mulighed for at få Scandisk til at undlade log.filen....
Det er jo bla. derfra, at info om hvornår der sidst er scandisket \"stammer fra\".

Men du kan da tilføje
\"Del C:\\scandisk.log\"  &
\"Del C:\\winzip.log\"
til din autoexec.bat fil, så vil de blive udraderet automatisk...

mvh :-)
Teknik

Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
04. december 2000 - 19:42 #6
i filen scandisk.ini i c:\\windows\\command kan du under custom settings se dette:

[CUSTOM]
  DriveSummary  = Off          ; Auto, On, Off
  AllSummary    = Off          ; Auto, On, Off
  Surface      = Never        ; Never, Always, Prompt
  CheckHost    = Always      ; Never, Always, Prompt
  SaveLog      = Overwrite    ; Off, Append, Overwrite
  Undo          = Prompt      ; Prompt, Never

du sætter \"save log\" til off så skulle du få løst det problem :)
Avatar billede ster Nybegynder
08. december 2000 - 17:47 #7
Okkk....