Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
17. juni 2003 - 04:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at få en tagwall af nogen?

Hej.

Nogen der kender et sted det er muligt at få en simpel tagwall (som fx denne her: http://markj86.fateback.com/tagwall.htm)... Men hvis det er muligt at få en hvor folk også lige kan skrive deres mail og netadresse, er det jo også helt helt i orden.

Håber på hjælp, og husk lige på jeg SLET ikke selv kan programmere i PHP osv osv osv...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. juni 2003 - 04:32 #1
Avatar billede exp Juniormester
17. juni 2003 - 08:16 #2
Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
17. juni 2003 - 15:08 #3
metal hansen får pointene, eftersom jeg ikke kan finde ud af det der php-fis, selvom exp's tagwall ser noget bedre ud... Man skal jo give pointene til den der har hjulpet en...
Avatar billede exp Juniormester
17. juni 2003 - 17:10 #4
Det bedste er nu at lære det selv... Så kan du også fjerne og tilføje funktioner efter behov...

Læs mere om PHP her:
www.webcafe.dk/artikler/php
Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
17. juni 2003 - 17:26 #5
Okay.... jeg takker mange gange...