Avatar billede ackers.tk Nybegynder
16. juni 2003 - 19:42 Der er 10 kommentarer

Søger asp/php'er til Fremtidens Musik Distribution

Fremtidens Musik Distribution

Har haft tankerne konstant omkring en ny idé til at drive en form for Virtuelt pladeselskab, og søger en makker som har stort kendskab til programmering.

Har selv lejet med php,  dog ikke god nok endnu til at jeg selv kan realisere mine tanker, og derfor søger jeg måske dig.
Om dit speciale ligger i php’en eller asp har sådan set intet at sige, bare du er særdeles øvet indenfor:

Asp eller Php
Database
Statistik
Login  systemer

Idéen går kort og godt ud på at distribuere musik for professionelle kunstnere via nettet, samtidigt med at kunstneren får sin betaling og vi får vores del af kagen. Det er gratis for brugeren af vores site at hente mp3’erne, men vil ikke afsløre det hvordan musikkunstneren og vi for vores penge ;)

Vores Artister (musik kunstnere) skal vi selv opsøge og siden vil foregå på eng. Da det danske musik marked ikke er stort nok.

Kunne forestille mig at i starten ville det være numre som de ”rigtige”  pladeselskaber ikke mener der er økonomi i, ville være vores produkt. Og da der ikke er nogle udgifter ved at release et nummer via vores system, er der ikke noget at tabe for musik kunstneren eller det rigtige pladeselskab.

Min idé er sådan set næsten fuldkommen, men der er sikkert en del der kan forbedres, så hvis du har noget at tilføje til mine tanker hen af vejen vil det være det optimale.

Ville helst at du boede i Nordsjællands området da der sikkert kunne blive nogle ting, hvor afstanden mellem os ville betyde en del.

Kontakt mig for nærmere oplysninger hvis denne lille beskrivelse har tændt din indre handelsmand og muligheden for at være med til starten af fremtidens musikdistribution.

Mvh.
Daniel van Acker
Acker@sol.dk
Icq: 120827887
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
16. juni 2003 - 19:49 #1
Jeg bor på Sydsjælland...

Kontakt mig på michael@tigerwebdesign.dk
eller på MSN neo@tigerwebdesign.dk
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
19. juni 2003 - 15:59 #2
Vi kunne muligvis være interesseret men vil gerne høre mere om projektet først.

Kontakt os på consult@yogl.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2003 - 20:57 #3
kan du oplyse lidt om dig selv ?
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
29. juni 2003 - 16:46 #4
thomas_yde -->> har ackers.tk kontaktet dig?
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
30. juni 2003 - 10:50 #5
tiger_webdesign -> Nej.
Avatar billede ackers.tk Nybegynder
30. juni 2003 - 21:47 #6
soory jeg ikke har været så meget til stede men haft en del andet...

mht mig selv går jeg på handelskolens sidste år og lavet en del web, foto lyd og alt kreativt indenfor min lille pc. Ka ik helt se hvad det har noget at gøre med mit projekt men det var en kort preæssentation...
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2005 - 19:34 #7
mtt@scud.dk er interesseret i at høre nærmere.
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2005 - 19:36 #8
oh shit.. det er jo længe siden det her spm blev oprettet :-S

er projektet blevet til noget?
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2005 - 19:38 #9
pjat det er da kun 2 år side ;)
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2005 - 12:39 #10
heh.. ja der sker åbenbart ikke så meget i denne her kategori :-S

hvad er projektet blevet til?

mvh. Mads