Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
15. juni 2003 - 18:24 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Fortegnelse/Indeks over web-bureauer

Det skader aldrig med noget nem, passiv markedsføring. Så hvad findes der af fortegnelser/indeks over virksomheder, der tilbyder web-løsninger, udvikling, design osv. - altså udover søgemaskinerne. Det kunne være et fagindeks, et kunde-finder-leverandør site (a la freelanceweb.dk) el. lign.

Den slags steder er jo gode at tilmelde sig - både for at markere sit navn, men også for at øge sine "point" hos Google.

P.S. Muligvis er kategorien ikke passende - men kunne ikke finde nogen bedre...
Avatar billede janemil Nybegynder
15. juni 2003 - 19:20 #1
Dem jeg får hits fra.
http://www.netcoders.dk
http://www.hostpriser.dk
http://activedeveloper.dk/jobs/

Generelt giver det en masse at lave gratis source koder eller skrive artikler og tilbyde dem på de danske udvikler sites.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juni 2003 - 20:40 #2
Det skader vel ikke, men det behøver hellere ikke at gavne dig.
Så jeg tror hellere ikke at google.com vil gavne dig ret meget.
Jeg har selv stået forrest i et søgeindex i over et år uden resultat.
Du bør i stedet for finde en målgruppe, og ringe til dem og tilbyde
dine løsninger.

/per
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
15. juni 2003 - 20:51 #3
hoejrup >> Det er også derfor, jeg kalder det passiv markedsføring... Selvfølgelig laver jeg også direct marketing, men det er nok ikke så tosset at markere sig lidt, hvis de potentielle kunder lige vil slå ens navn op i en søgemaskine...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juni 2003 - 23:12 #4
jes_petersen2>Det er ikke tosset. Men det er spild af penge, hvis du skal betale for linket!

/per
Avatar billede plastic.gangsta Nybegynder
25. juni 2003 - 16:14 #5
jeg syntes faktisk ideen er ret spændende. Sitet kunne udvikles til en markedsplads dvs. hvor de virksmoheder der skulle have lavet noget ligger tilbuddet ud og så alle tilknyttede virksomheder kunne byde på det..

Fordel for web firmaerne: for et relativt lille beløb vil de komme med i kapløbet om utroligt mange opgaver. Hvis portalen bliver succes kan de ikke undgå at stå udenfor

fordel for kunderne: De vil få en bedre pris for opgaven siden der kommer mere konkurrence

"J"