Avatar billede bv32 Nybegynder
15. juni 2003 - 17:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

desktop program - maskinpistol

For noget tid siden fik jeg en gang fat på et program der skulle installeres på PC-en, hvorefter man kunne skyde desk top billedet i stykker med en maskinpistol, samt slå det i stykker med en hammer (begge v.h.a. musen). Er der nogen der kender dette program og ved, hvor jeg kan finde det?
Avatar billede foldager Novice
15. juni 2003 - 17:49 #1
Desktoys: Revenge of the Toys
Avatar billede foldager Novice
15. juni 2003 - 17:50 #2
Avatar billede foldager Novice
15. juni 2003 - 17:54 #3
ovenstående link er vist ikke så imponerende....øjeblik
Avatar billede foldager Novice
15. juni 2003 - 18:09 #5
Men jeg er bange for at det ikke kan køre på windows xp (det kan ikke installeres).
Avatar billede foldager Novice
15. juni 2003 - 18:21 #7
Her er forsiden til ovenstående download
http://www.origo.hu/szoftverbazis/jatekok/egyeb/11257rott.html
Avatar billede foldager Novice
15. juni 2003 - 18:28 #8
Jeg kan desværre ikke lige finde et review med billeder, men jeg er ret sikker på at det er Revenge of the toys du savner.
Her er en beskrivelse:
http://pc.hotgames.com/games//reveng/review.htm