Avatar billede j-bertel Nybegynder
15. juni 2003 - 15:12 Der er 5 kommentarer

LG Flatron

Er der nogen som har erfaring med LG´s Flatron skærme - f.eks. F900B? (Jeg har behov for en skærm som er rar at læse tekst på i 1/2 til 1/1 time dagligt og er parat til at give lidt ekstra hvis den er behagelig.)
Avatar billede chalde Seniormester
15. juni 2003 - 16:24 #1
Har selv set den´s lillebror F700B i funktion.. Siger bare nice. Så flot og klart billede til den pris skal man lede længe efter.
Sjovt nok skal jeg selv ud og købe en flatron F900P i næste uge. Glæder mig. 100% flat billedrør, 3års on site garanti (behøver ikke tage den til butikken), og max opløsning på 2048x1536 @69Hz og så ser den jo pæn ud. Ligner F900B
Bedre gøres det ikke til 2830kr....
Avatar billede pemeee Nybegynder
15. juni 2003 - 16:36 #2
Jeg kan så ikke helt følge Chalde.... Du siger du er villig til at give lidt "Ekstra" så hvad med... LG Electronics Plasma MZ60PZ13 Den er simpelthen for NiCe at se på, min far har den selv på Kontoret...!
Avatar billede j-bertel Nybegynder
15. juni 2003 - 16:37 #3
Ja, men det lyder jo bare rigtig godt. Jeg har også god erfaring med LG, men det er nu fra vaskemaskiner! De 2830 kr., er det for F900P eller F900B?
Avatar billede j-bertel Nybegynder
15. juni 2003 - 16:46 #4
Til Pemeee
Hvad mener du med at du ikke kan følge Chalde? At du ikke synes at de der flatron-skærme er gode? Når jeg siger at jeg gerne vil give lidt ekstra, så mener jeg at jeg godt vil give 1000 kr. ekstra i forhold til en alm 19 ", hvis skærbilledet er godt. Den der LG Plasma kan jeg ikke finde nogen steder?
Avatar billede chalde Seniormester
15. juni 2003 - 23:30 #5
pemeee -> Dumt at ligge sådan et svar. Hmm.. Nok ikke lige det man har brug for.
Dette er skærmen han omtaler: http://www.cinemabox.co.uk/plasma60inch.asp
En 60" plasma skærm. Tror ikke den er særlig rar at læse tekst på. Ok ca 60.000kr. Tror ikke det er den prisklasse vi taler her.