Avatar billede harlis Nybegynder
11. juni 2003 - 16:37 Der er 1 løsning

Design af logo

Jeg er i gang med en opgave om E-handel, hvor vi skal oprette et fiktivt firma.

Har valgt firma navn, og er i gang med at opbygge siden, MEN: Jeg mangler et logo (har nul forstand på design af logoer!!!)...

navnet er Super-vvs

Jeg vil sætte stor pris på et logo...

Designet på siden kommer til at indeholde følgende farver:

#ffffff
#6699ff

og logoet må gerne indeholde de samme farver!

Vi har kun i dag og i morgen til at lave siden, så der er pres på!

Det skal lige understreges at det IKKE på nogen som helst måde skal bruges kommercielt, eller kommer på nettet!

Det er UDELUKKENDE til fremvisning af den fiktive hjemmeside, på skolens interne netværk...

Harlis
Avatar billede harlis Nybegynder
15. juni 2003 - 11:37 #1
Fik et logo andetsteds fra...

Harlis