Avatar billede oz0ta Nybegynder
11. juni 2003 - 16:04 Der er 9 kommentarer

2 grafik kort på engang ?

Hejsa

Mit spørgsmål er om det er muligt at sætte 2 graffik kort på et bundkort på engang også have fx 2 skærme ?

Mit spørgsmål kommer af at jeg har et nyt g-force AGP , som er fint når jeg skal køre spil,, men jeg har også et ATI Video/TV PCI kort som er fint når jeg skal redigere video.. Det havde været fint om der var en måde de begge kunne bruges på :-)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
11. juni 2003 - 16:06 #1
Jo det kan du godt gøre, så når du starter windows op og går ind i skærmindstillingerne kan du indstille den til at vise på forsk. måder.
Avatar billede oz0ta Nybegynder
11. juni 2003 - 16:08 #2
Er det bare sådan lige til ??
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
11. juni 2003 - 16:09 #3
ja det mener jeg det er, men er ikke sikker på hvor ligetil det er hvis de begge 2 var AGP.:)
Avatar billede oz0ta Nybegynder
11. juni 2003 - 16:12 #4
Jeg skal ikke ændre i min Bios eller noget,, AGP skal stadig være primær skærm eller ?
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
11. juni 2003 - 16:13 #5
Nej bare sæt de 2 grafikkort i og sæt skærmene til.
Avatar billede oz0ta Nybegynder
11. juni 2003 - 16:14 #6
Ok og det vil jeg så prøve :-)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
11. juni 2003 - 16:21 #7
men hvorfor afviste du mit svar?
Avatar billede fromsej Praktikant
11. juni 2003 - 16:23 #8
Rarzaiy>>Det er en ny bruger.*S*
oz0ta>>Læs her:
http://www.ebruger.dk/faq.asp - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede toom Nybegynder
11. juni 2003 - 23:33 #9
det kan godt være at du skal ændre noget i bios...det kommer an på om du har ændret "primary display adapter"...som standard er den agp i de fleste bios men eftersom du har haft pci i kan den godt have ændret "sig selv" hvis det er en aktiv/intelligent bios...selvom de normalt kun findes på serverboards...