Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 08:59 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Webprojekter købes

Er du kørt sur i dit website / webprojekt?
Jeg ønsker at købe 2-3 websites.

Krav MINIMUM 300 unikke hits pr dag.
Eget dk domæne som skal overdages med alt kode.
Dansk
Max pris 5000
Ønsker IKKE sites i php.
Må ikke indeholde ulovligt materiale fundet på nettet.
Avatar billede sierradriver Nybegynder
11. juni 2003 - 09:09 #1
300 unikke hits pr. dag  - til 5.000 kr.

Det ville da være lige lovlig billig sluppet...
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 09:13 #2
>300 unikke hits pr. dag  - til 5.000 kr.
Måske.
Hvis en side får mig til at græde af glæde kan jeg give lidt mere.
Hvad ville du med din kommentar ud over at ødelægge mit indlæg - har du noget at vise?
Avatar billede sierradriver Nybegynder
11. juni 2003 - 09:16 #3
Ødelægge dit indlæg?
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 09:18 #4
Du skal vel ikke være dommer over hvad der er billigt og dyrt. Det er vel en sag mellem køber og sælger.
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juni 2003 - 09:20 #5
janemil >> har ikke noget konkret tilsalg, men hvis du har tid tilovers er velkommen til at komme med på holdet: http://www.eksperten.dk/spm/327199

Er du interesseret i webprojekter der ikke er langt online, men med gode muligheder (har rapport, domæne, dokumentation og kodet i ASP.NET, XML, Web Services og C#)?

/Askhoej
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 09:24 #6
Fed side du har.
Tror dog google kræver dit domæne lukket hvis det bliver en succes.
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juni 2003 - 09:28 #7
ahh...mon dog, de har vel ikke eneret på matematiske enheder :-)
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 09:29 #8
>webprojekter der ikke er langt online
Måske. Send lige et par linier på det. evt til info@webmasteren.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juni 2003 - 09:40 #9
Jeg har i forbindelse med mit afsluttende eksamensprojekt som dataingeniør udarbejdet et webbaseret formularsystem til digital forvaltning og både mig selv, censor og undervisere på studiet synes at projektet er for godt til bare at blive støvet til på reolen og synes derfor at jeg skal forsøge at sælge projektet.

Projektet består af en teknisk analyse og design af løsningen, samt implementering af store dele af systemet. Jeg er ikke selv umiddeltbart interesseret i at arbejde videre på projektet, i hvert fald ikke alene, men vil gerne i forbindelse med et eventuelt salg fungere som konsulent på projektet eller eventuelt som partner.

Projektet her: iFormular (originalt ikke)

iFormulars formularsystem har et meget bredt anvendelsesområde indenfor digital forvaltning på Internettet. iFormular tilbyder en stor fleksibilitet med hensyn til indhold, design og integration, da det er bygget op omkring XML standarden. De oprettede formulars udseende kan nemt tilpasses eksisterende designs via XSL transformation og formularen er 100% platforms uafhængig via en XML grænseflade og kan derfor nemt implementeres i eksisterende web applikationsløsninger. Også til efterbehandling af de indtastede formularer tilbyder iFormular optimale integrationsmuligheder via XML grænsefladen, som kan benyttes i for eksempel eksisterende journal- og dokumenthåndteringssystemer eller lignende.

Du må endelige spørge hvis det har interesse, det er dog ikke noget lille projekt som man kan starte op fra den ene dag til den anden - men mulighederne er efter min mening store.

/askhoej
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 09:50 #10
>iFormular
Lyder spændende, men det har ikke nogen interesse.
Tror det er for svært at sælge medmindre man er et stort firma.
Derudover brænder man tit et par millioner af på udvikling - har været i for mange firmaer som er gået ned med flaget på den konto.
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juni 2003 - 09:52 #11
det er bare i orden
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juni 2003 - 09:55 #12
Hvilken type projekter er du interesseret i, jeg har en rimelig stor udvikler omgangskreds som ligger inde med en række webprojekter? Nogen konkrete danske sider, som du synes kunne være spændende at arbejde videre på?
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 10:05 #13
Typer af sider jeg kunne bruger (har ingen forbindelse til siderne og får nok heller aldrig - det er bare eksempler - nogle koster uden tvivl over 5k)

Kort sagt - alle sider som er færdige og flotte. Uden for mange fejl.
Har besøgende og har en fornuftigt linkpopularitet.

http://www.fugleonline.dk - ved den blev solgt for under 500kr
http://www.fotokritik.dk
http://www.foto-basen.dk
http://www.udvikleren.dk
http://www.heste-nettet.dk
http://www.snyd.dk - ved den blev solgt for ca 10 k
http://www.bryllup.dk
http://www.madogsundhed.dk
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juni 2003 - 10:09 #14
Du har ikke tænkt på selv at bygge noget op?
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 10:11 #15
Jeg har mange sider som jeg har bygget.
Men min egen tid koster jo også penge, så er begyndt at købe gode sider.
Avatar billede askhoej Praktikant
11. juni 2003 - 10:15 #16
okay, så vil jeg ikke forstyrre mere - held og lykke med det :-)

/askhoej
Avatar billede Chewie Novice
11. juni 2003 - 10:38 #17
Hvis det ikke findes .... kan du da få udviklet en HP hvor man kan sælge sine HP´s

Bare en ide :o)
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 10:39 #18
>kan du da få udviklet
Ja man kan en del.
Er ude efter færdige projekter.
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. juni 2003 - 13:52 #19
Jeg ved det ikke er det du søger, men her kommer det aligevel...

Hvis du istedet for at købe kunne have interesse i at opbygge nogle sider fra bunden og drive dem, kunne jeg godt have interesse i at hjælpe.

PS: Jeg har selv nogle færdig udviklede systemer, dog uden domaine. Hvis det har noget interesse?
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 13:55 #20
>punnishment
Det kunne det måske have, hvis de er gode. Fortæl lidt mere.
Har læst om dit bil-kort projekt.

Har ikke selv lyst at udvikle noget fra bunden, men hvis du har energien og tid kan jeg da godt stå for at betale alle udgifter mod en 50/50 ordning.
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 14:12 #21
Hvad med www.firewerx.dk/v2 ? - er gået i stå med det, men det kan let tilpasses... Det er opbygget omkring en række skabeloner og en mysql-database.
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 14:15 #22
>www.firewerx.dk/v2
Sorry men.
Det er alt for langt fra at være færdigt.
Der skal jo være indhold og besøgende for at et site er noget værd.
Avatar billede exp Juniormester
11. juni 2003 - 14:25 #23
janemil >>
http://kjeldsen.1go.dk/cooldb <-- Den er færdig, men der er ikke puttet noget i databasen...
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 14:27 #24
>Krav MINIMUM 300 unikke hits pr dag.
Avatar billede danic Nybegynder
11. juni 2003 - 14:33 #25
Hvad er der galt med PHP / MYSQL sites?
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 14:34 #26
>Hvad er der galt med PHP / MYSQL sites?
øhh hvor vil du hen med det - hvorfor bliver spørgsmål her på eksperten altid en snakkeklub?
Avatar billede xtr0 Nybegynder
11. juni 2003 - 14:39 #27
<joke>
De er for langsomme og fungerer dårligt
</joke>

Btw er http://kjeldsen.1go.dk/cooldb jo PHP/SQL
Avatar billede cholm Nybegynder
11. juni 2003 - 14:40 #28
janemil >>> Du svarede aldrig på min kommentar fra 21/05-2003 19:21:56 i http://www.eksperten.dk/spm/355515

/cholm
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 14:50 #29
>cholm
Har svaret dig på 355515. Har i mellemtiden solgt min egen shop da jeg ikke kunne styre det administrative med at sende og modtage pakker hver dag.
Men vil gerne starte 1 igen, hvis du er frisk på det administrative.
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. juni 2003 - 14:54 #30
Beskrivelse af mine systemer...

- Et forum ala exp.dk (Systemet var et af de services der blev tilbudt på: Bak-al.net)
- Et annonce system ala dba.dk/gulgratis.dk (erhvervs-brugere/alm. brugere) Kørte på Bak-al.net
- Bak-al.net findes ikke mere!
- Et online webbaseret RTS multiplayer spil (ikke færdig udviklet - men det vil jeg ikke sælge for mindre end 100.000 kr i øjeblikket)
- Gamingcoverage.com (ikke opdatert længe -> designet not up to date! - systemet: meget hurtigt) Havde over 200 unikke hits dagligt på lancerings ugen. Men folk hoppede fra og ingen gad opdatere mere.!
- Crush.dk (et domain jeg lånte) Her blev der lanceret forskellige totalt lamme artikler, der ikke ville andet end at fortælle sandheden på den lammeste mulige måde! Jeg har stadig artiklerne -> systemet skal renoveres

Noget af dem du kunne have interesse i?
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 14:56 #31
>Et annonce system ala dba.dk/gulgratis.dk
Kan jeg se det i drift?

Vil ikke købe RTS multiplayer spil, men vil sku gerne se det.
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. juni 2003 - 15:10 #32
Desværre. Jeg havde faktisk ikke kigget på det system længe. såå jeg har lige fundet ud af at jeg ikke fik pakket min MySQL databasen sammen da jeg lukkede systemet ned. Hvis du bare ville se det i drift kan jeg ikke hjælpe. Men hvis du næsten er sikker på at købe det kan jeg godt bikse en del af det sammen hurtigt -> få det i drift. Og efter den endelige beslutning ordne resten.
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juni 2003 - 15:12 #33
>Men hvis du næsten er sikker på at købe det
Er næsten sikker på jeg ikke vil, så det er nok ikke besværet værd.
Avatar billede locturian Nybegynder
11. juni 2003 - 15:18 #34
janemil, hvis du starter en shop op igen, og mangler en til at modtage/sende pakker, og diverse administrative opgaver, så send en mail til loc@locturian.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
11. juni 2003 - 15:26 #35
nej okay - tænkte jeg nok. Jeg har stor erfaring med at lave online løsninger som advancerede chats, grafiske chats og andre realtime løsninger. Hvis du har en rigtig god ide er jeg med på at opstarte. Hvis vi opdeler 30% til 70% hvor du så står for alle udgifter/markedsføring. Men hvis du vil noget så bare mail/msn mig på invipun@hotmail.com
Avatar billede janemil Nybegynder
13. juni 2003 - 19:44 #36
Luk