Avatar billede z42cool Nybegynder
10. juni 2003 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Japanske tegn i alert bokse

Hej,

Er der nogen der har gode ideer til hvordan man får vist japanske skrifttegn i alert bokse så det virker på tværs af de mest almindelige browsere (NS6+, Opera5+, IE5+)?

/Andreas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. juni 2003 - 10:02 #1
Hvis du koder dit website med xml og xhtml, så kan du anvende en unicode for japanske tegn.
så burde det virke på computere med de nyeste styresystemer.
Alternativet er at lave en alertboks med et billede med japanske skrifttegn.

/per
Avatar billede z42cool Nybegynder
10. juni 2003 - 10:14 #2
hoejrup>> Hvordan f..... vil du placere et billede i en alertboks?

Nå men hvorom alting er, så var det vist bare mig der sov i timen, så fremt man har installeret support for japanske skrifttegn i sit OS så virker det fint. Undskyld ulejligheden!