Avatar billede flyveren Nybegynder
09. juni 2003 - 17:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opload billeder / ændre tekst

Nogen af jer der kender en godt turoial til en login funktion hvor man efter at have logget ind kan rette ens hjemmeside evt.. lægge nye billeder op / rette tekst

200 point <-- til ham der giver et link der kan bruges til noget.

-Flyveren
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2003 - 18:05 #1
det du søger kan _ikke_ lade sig gøre i html - dertil er du tvunget til at benytte et serverside-sprog som fx asp eller php. Hvad du benytter er selvfølgelig op til dig selv - bare serveren understøtter det.

Skal det være i asp kan du finde inspiration m.m. her; www.netcoders.dk, www.activeserverpages.dk og www.html.dk
Avatar billede flyveren Nybegynder
09. juni 2003 - 18:10 #2
du kan ikke komme med et lidt mere specifikt link ;P
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2003 - 18:24 #3
ikke decideret - for der er så mange punkter i det...
Avatar billede flyveren Nybegynder
09. juni 2003 - 18:26 #4
det eneste der skal kunne rettes er tekst og skifte et billed ud på hver side.. du kender ik et simpelt CMS

-Flyveren
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2003 - 18:33 #5
jeg kender ikke nogle deciderede desværre - jeg laver sådanne systemer selv, så det eneste jeg kan er at tilbyde at lave sådan et system hvis vi kan finde en pris.

jeg kan sagtens komme med lidt mere deciderede links - men ved ikke hvor meget de hjælper;

indsæt data i database - http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion20.asp
hent data - http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion19.asp
ændre data - http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion22.asp
slet data - http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion21.asp

at uploade billeder er et kapitel for sig selv, for der findes flere mulige komponenter i asp til at gøre det - hvad der skal benyttes afhænger af serveren.
Avatar billede flyveren Nybegynder
09. juni 2003 - 18:34 #6
Har du icq hvis vi skal diskutere lidt priser ;P
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2003 - 18:41 #7
icq 32036024
mail/msn kim@soze.dk
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 16:03 #8
fik du løst det eller?
Avatar billede flyveren Nybegynder
29. september 2004 - 17:00 #9
hmm.. kom aldrig vidre men tak for hjælpen allesammen
Avatar billede keysersoze Guru
29. september 2004 - 18:47 #10
jah - ønsker man ikke at modtage hjælp er det altså også svært at få løst sine problemer...