Avatar billede clj Nybegynder
09. juni 2003 - 14:00 Der er 1 kommentar

Hvilket grafikkort til videoredigering

Jeg er ved at sammensætte en PC til videoredigering og fotoredigering - herudover skal den kun bruges som alm. kontor-PC og måske et enkelt husmandsspil, fx. Flightsim.

Jeg kan ikke bestemme mig for hvilket grafikkort jeg skal vælge. Overvejer Matrox Millenium G450 dual med TV-out.

Har du et bedre forslag til et grafikkort, når jeg ønsker TV-out samt gerne mulighed for at anvende to monitorer?

Hvad synes du om den øvrige konfiguration?

Thermal Take Midi Tover, 400 w
MSI 875P LSR Dual DDR, AGPx8
Pentium 2600 FSB 800 MHZ
2 stk. 256 mb corsair value Ram DDR 3200,
2 stk. Vestern Digital 360b GD, Sata 36,7 GB, 10.000 rpm
1 stk. Maxtor 100 GB 7200
samt brænder m.m.

Claus
Avatar billede clj Nybegynder
09. juni 2003 - 14:15 #1
Undskyld, denne kom i den forkerte kasse. Spørgsmålet er i stedet oprettet i PC-hardware.