Avatar billede strcoder Nybegynder
08. juni 2003 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash grafik mangles

Hej folkens, jeg er ved at lave et bilspil af den helt store kaliber, jeg er imidlertid programmør og ikke grafiker så jeg kan ikke lave grafik i høj nok kvalitet til spillet, jeg skal bruge Flash grafik dvs. at grafikken skal være lavet i flash (vektorgrafik).

Jeg skal bruge flg: vej og vejsving og vejkryds, motorvej og indfletnings-bane og evt. en motorvejs-snegl så 2 motorveje kan mødes.

Jeg mangler desuden: bygninger, parker, mennesker, fly, fugle, biler, motorcykler, og diverse andre ting der findes i gadebilledet eller bare er sjove/interessante.

Mit 'roadmap' er 2800x2800px

Alt hvad i har liggende har interesse, og alle der leverr noget krediteres i 'credits' listen i selve spillet.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. juni 2003 - 14:48 #1
Ok! Men var det ikke en bedre idé at dele pengene med dem der udfører arbejdet?
Det tager nemlig en hel del tid at tegne grafikken, og du arbejder vel hellere ikke gratis.

/per
Avatar billede strcoder Nybegynder
08. juni 2003 - 17:33 #2
per: jo da, men du har ret, måske er eksperten ikke det rette forum.
Avatar billede strcoder Nybegynder
08. juni 2003 - 17:33 #3
Lukker her.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2003 - 19:27 #4
Jeg kunne da godt være interesseret, men du har ingen mail angivet hvor man kan rette henvendelse.

MVH
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. juni 2003 - 22:29 #5
Selvfølgelig er det rette forum, for du kan oprette under opgaver. Og så er det fuldt lovligt at søge efter en partner. link: http://www.eksperten.dk/kat/140

Jeg kan også lave noget flot grafik i vektor, men vil ikke bruge en masse tid på point.

/per