Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 18:45 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke få fat i mine billeder

Jeg har et problem, en af mine venner sender mig nogle billeder til min mail, og der kommer også en ved hæftet fil, men den kommer til at hedde winmail.dat og den er ikke at åbne. Hvordan kan man åbne den eller hvad er problemet.
Avatar billede bredker Nybegynder
06. juni 2003 - 18:47 #1
funtioner>>instillinger>>sikkerhed
fjern fluebenet i tillad ikke vedh filer....
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 18:50 #2
det har jeg gjort
Avatar billede donwang Nybegynder
06. juni 2003 - 18:51 #3
hmm... Prøv at chek din mail med: www.mail2web.com
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 18:51 #4
jeg må gå ind et andet sted, hos orange, for i min outlook viser den at der ikke er nogen vedhæftet fil.
Avatar billede bredker Nybegynder
06. juni 2003 - 18:53 #5
hvilken programmer har du som du kan prøve at åbne den i
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 18:59 #6
det virker ikke, det er total underligt, at den vedhæftede fil bliver til den der winmail.dat
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 19:00 #7
jeg har adobe 7.0 den burde da kunne åbne den, men det er en dat. fil og han skulle have zippet nogle billdere og det er ikke en winzip fil men nu winmail.dat
Avatar billede bredker Nybegynder
06. juni 2003 - 19:01 #8
har du ilustrator den kan åbne mange slags filer ,er dog ikke sikker med denne
har du den ikke kan jeg godt prøve og sende den tilbage i et andet format
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 19:07 #9
jeg har sent den nu
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 19:23 #10
har du fået den ??
Avatar billede bredker Nybegynder
06. juni 2003 - 19:37 #11
ja den er kommet
men jeg kan ikke åbne den ,jeg prøver lidt senere igen ,der kommer en senere i aften der muligvis kan hjælpe
så lykkedes det sender jeg den retur i et andet format
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 19:42 #12
det lyder kanon
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 19:47 #13
hvilken mail har du sent den til ??
Avatar billede bredker Nybegynder
06. juni 2003 - 19:52 #14
jeg tror at du misforstod
jeg kunne ikke åbne den ,men der kommer en af mine venner senere i aften der ved en del om dette ,så jeg lader ham se på det
hvis det lykkedes for ham sender jeg den
han er ikke kommet i nu
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 19:55 #15
det er i orden, og jeg takker fordi du gider hjælpe
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2003 - 20:00 #16
hvis du får en mail med en fil som hedder winmail.dat, så bruger afsenderen Outlook XP eller lign, og det er ham som sender dem forkert!

Bed ham om at sende dem enkelvis så skal du se så kommer de igennem.
Avatar billede lakke Nybegynder
06. juni 2003 - 20:17 #17
jeg deler point mellem jer, det erklaret nu, det var fordi han sendte fra outlook men da han sendte fra outlook ekspress så fik jeg den rigtig zip fil. Kan man gøre noget i outlooken så man kan ændre det ??
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2003 - 20:19 #18
ja det kan man godt! jeg kan bare ikke lige huske hvor det er, vender tilbage senere!
Avatar billede bredker Nybegynder
06. juni 2003 - 20:20 #19
så er der jo ingen grund til at jeg prøver senere og hvis det er som kenp siger vil det nok ikke lykkedes aligevel ,og han ved hvad han snakker om
Avatar billede bredker Nybegynder
06. juni 2003 - 20:21 #20
men godt at det er løst
Avatar billede kenp Novice
06. juni 2003 - 20:22 #21
http://www.winhelp.dk/95w3.htm

her står løsningen på det, du skal bede ham om at sende det i et andet format end det han gør PT.