Avatar billede chikaka Nybegynder
06. juni 2003 - 17:43 Der er 8 kommentarer

vedhæftet fil

Hejsa, kan man tilføje en funktion i nedenstående script så brugeren kan sende en fil med mailen???

<form action="http://www.mvo.dk/cgi/formmail.cgi" method="post" name="" id="">
  <div align="center"><font color="#000000">
    <input type="hidden" name="recipient" value="test@mail.dk">
    <input type="hidden" name="redirect" value="redirect.htm">
    <input type="hidden" name="subject" value="Henvendelse">
    <font face="Arial, Helvetica, sans-serif"><b><br>
    </b></font> </font>
    <table width="361" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="120">
      <tr>
        <td width="209" height="32"><font color="#000000"><b><font size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif">Navn:</font></b></font></td>
        <td width="152" height="32"> <font color="#000000">
          <input type="text" name="Navn">
          </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="209" height="33"><font color="#000000"><b><font size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif">Adresse:</font></b></font></td>
        <td width="152" height="33"> <font color="#000000">
          <input type="text" name="Adresse" value="">
          </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="209" height="34"><font color="#000000"><b><font size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif">Post
          nr. by:</font></b></font></td>
        <td width="152" height="34"> <font color="#000000">
          <input type="text" name="Post nr. By">
          </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="209" height="34"><font color="#000000"><b><font size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif">Telefonnr.:</font></b></font></td>
        <td width="152" height="34"> <font color="#000000">
          <input type="text" name="tlf">
          </font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td width="209" height="34"><font color="#000000"><b><font size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif">E-mail
          adresse:</font></b></font></td>
        <td width="152" height="34"> <font color="#000000">
          <input type="text" name="mail">
          </font></td>
      </tr>
    </table>
    <p><strong><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif">Kontakt
      vedr.:</font></strong></p>
    <table width="26%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
      <tr>
        <td width="18%"> <input name="Reklame" type="checkbox" id="Reklame" value="checkbox"></td>
        <td width="82%"><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>Reklamering</strong></font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><input name="Forslag" type="checkbox" id="Forslag" value="checkbox"></td>
        <td><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>Forslag
          til siden</strong></font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><input name="Ris/Ros" type="checkbox" id="Ris/Ros" value="checkbox"></td>
        <td><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>Ris/Ros</strong></font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><input name="Webmaster" type="checkbox" id="Webmaster" value="checkbox"></td>
        <td><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>Webmaster</strong></font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><input name="Artikel" type="checkbox" id="Artikel" value="checkbox"></td>
        <td><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>Artikel</strong></font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><input name="Billede" type="checkbox" id="Billede" value="checkbox"></td>
        <td><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>Desktop
          - Billede</strong></font></td>
      </tr>
      <tr>
        <td><input name="Nyhed" type="checkbox" id="Nyhed" value="checkbox"></td>
        <td><font color="#000000" size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif"><strong>Nyhed</strong></font></td>
      </tr>
    </table>
    <p>&nbsp; </p>
    <table width="26%" border="0">
      <tr>
        <td height="91"> <div align="center"><font color="#000000"><b><font size="2" face="Arial, Helvetica, sans-serif">Kommentar:</font></b><br>
            <textarea name="kommentar" rows="3" cols="50"></textarea>
            </font></div></td>
      </tr>
    </table>
    <font color="#000000"> </font> <br>
    <table width="162" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
      <tr>
        <td width="162"> <div align="center"> <font color="#000000">
            <input type="submit" name="Submit" value="Send ">
            </font></div></td>
      </tr>
    </table>

  </div>
</form>
Avatar billede schaefner Juniormester
06. juni 2003 - 17:45 #1
ikke i ren html
Avatar billede chikaka Nybegynder
06. juni 2003 - 17:48 #2
Ok, kan det konverteres til PHP uden de store probs???
Avatar billede schaefner Juniormester
06. juni 2003 - 17:49 #3
tjaah, du kan prøve at kigge på denne lille artikel:
http://delfs.dk/articles/danish/Haeft_filer_ved_mails.html
Avatar billede chikaka Nybegynder
06. juni 2003 - 17:51 #4
Kender den, men er det muligt at tilføje flere felter til den ,altså checkboxe osv. ???
Avatar billede schaefner Juniormester
06. juni 2003 - 17:54 #5
det er det skam :)
Avatar billede chikaka Nybegynder
06. juni 2003 - 17:58 #6
Jeg syntes bare jeg har prøvet alt, men den vil ikke rigtig som jeg vil, det er ligesom om at det er en ren kopi af outlook, hvor det jo kun er muligt med afsender, modtager og besked feldt. Har du en idé til hvordan det skal tilføjes?? Jeg kan godt få felterne frem i scriptet, men de er ikke funktionsdygtige???
Avatar billede chikaka Nybegynder
06. juni 2003 - 18:41 #7
Er der ingen måde man kan se PHP script grafisk stillet op, eller skal det hele kodes???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. juni 2003 - 22:00 #8
Her er et eksempel, der fortæller hvordan hmtl og PHP arbejder sammen.

Link: http://codewalkers.com/getcode.php?id=219

/per