Avatar billede brops Nybegynder
06. juni 2003 - 08:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CS-Liga hjælper til ASP, regler osv.

Hej
Vi er en nystartet CS-liga som skal bruge en masse hjælp fra asp-hajer mm.
Vi skal bruge Admins til følgende:
Regler (udvikle et regelsæt, mm)
Sponserkontakter (skal have kontakterne i orden :D)
Web-Designer (ASP, HTML, MySql mm)
News (Folk der kender til CS og som kan skrive news om dette)
vi har en side der er lagt op hvor vi er ved at afholde første omgang. Siden er www.the-e-league.dk
Men som i kan se trænge den til et nyt design

henvendelser kan ske her eller på IRC-chan the-e på Quakenet desuden kan de ske på email admin@the-e-league.dk kald emnet: Admins - eksperten

Vi se frem til jeres henvendelser
MVH Brops hoved-admin The-e-League
Avatar billede pc_freak Nybegynder
06. juni 2003 - 08:27 #1
Ved RIGTIG meget om PHP/MySQL og Half-life engine'en etc. altså advancedret opsætning af server etc.

Hvis i har brug for det skal du bare sige det, men bryder mig ikke om ASP da jeg har lært at lave alt det jeg kan i php og asp skrives på en lidt anden måde :-(
Avatar billede brops Nybegynder
06. juni 2003 - 16:00 #2
problemet, ligger i at der hvor siden er lagt op undestøtter det kun ASP...

Skal måske lige tilføje at projektet er helt igennem på frivilligt basis PT men at vi har opbagning fra E-Sport danmark og Flere promenete navn i CS-verdenen BL.a. BlueFox, PIB, mm.
Avatar billede brops Nybegynder
07. juni 2003 - 13:00 #3
Er der ikk nogen der er interesseret i at hjælpe med projektet...
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. juni 2003 - 11:12 #4
tja for det første virker siden langt fra prof. hvordan kan jeg stole på af der er opbakning fra e-sport Danmark og Bluefox samt de andre.

Hvor gamle er i?
Hvor gennemtænkt er det?
er i interesseret i at spytte penge i kassen til "markedsføring"?
Hvordan kan jeg vide at i ikke opgiver efter 2 uger?

hvis du har de rigtige svar på disse spørgsmål kontakt mig da på MSN eller mail Martin@pezzo.dk
Avatar billede brops Nybegynder
13. juni 2003 - 18:15 #5
Triple-X se mail jeg har sendt til dig...
MHT til markedsføring kan det godt tænkes vi vil markedføre det på forskellige elektroniske medier, men PT er det kun hvis vi finder sponser der vil stille det til rådighed eller andet...
Avatar billede brops Nybegynder
27. august 2003 - 10:03 #6
lukker smid et svar hvis i vil have point
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. august 2003 - 12:31 #7
brops da ingen har hjulpet dig bør du selv tage point
Avatar billede brops Nybegynder
30. august 2003 - 14:31 #8
ok