Avatar billede pappaduck Nybegynder
06. juni 2003 - 01:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lommeregneren i winXP bliver ved med at poppe op

Efter at have skiftet fra win2k til winXP blev jeg offer for et meget underligt problem. Windows lommeregneren bliver ved med at poppe op! Det sker spontant og umotiveret, både i spil, programmer og i idle. Jeg har ingen anelse om hvad der foresager det.

Er der nogen der har været ude for det samme eller ved hvad der kan være galt?

Mvh. Magnus
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. juni 2003 - 01:37 #1
jeg har kun set calc popup i en gammel version af ie hvor man kunne køre en kode der gav dig adgang til at køre hvilken som helst exe i windows .. og pr default blev calc brugt.
kører du en gammel version .. og har du evt et eller andet program der kører i baggrunden og kalder en hjemmeside .. ellers kan jeg ikke se hvad det skulle kunne være ..

udover måske en eller anden shortcut du har på en af dine keys/mousebuttons

kør windows update/spybot etc.. hvis det er det første .. check dine shortcuts hvis det er det andet ..

hvis det slet ikke er det så har jeg ingen forslag
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. juni 2003 - 04:00 #2
hmmm den mener jeg faktisk at ha læst herinde før - men jeg kan ikke huske hvad løsningen var.. :(
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. juni 2003 - 09:26 #3
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. juni 2003 - 12:01 #4
loadet > skummelt at jeg kanhuske sådan noget ;)
Avatar billede pappaduck Nybegynder
23. august 2004 - 00:01 #5
...
Avatar billede pappaduck Nybegynder
23. august 2004 - 00:03 #6
...