Avatar billede nof Nybegynder
05. juni 2003 - 18:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med www.surftown.dk ?

Hej,

jeg har i forbindelse med min søgen efter et nyt webhotel lagt mærke til www.surftown.dk og jeg synes deres 'Surftown Webhotel' produkt ser meget tiltalende ud, både med hensyn til pris og features.

Men før jeg beslutter mig vil jeg gerne høre om nogen har erfaringer med denne udbyder - generelle erfaringer omkring oppetid, support osv.

Jeg er også åben for forslag til andre udbydere, men læs i den forbindelse dette spørgsmål først: http://www.eksperten.dk/spm/358860

På forhånd tak :)
/nof
Avatar billede donwang Nybegynder
05. juni 2003 - 18:25 #1
Du kunne jo også teste www.cubehosting.dk :O)
Avatar billede nof Nybegynder
05. juni 2003 - 18:41 #2
Har tidligere kigget nærmere på www.cubehosting.dk. De har også nogle meget tiltalende løsninger, men det er som jeg tidligere har skrevet et stort minus, at de ikke understøtter ASP ...
Avatar billede nof Nybegynder
11. juni 2003 - 12:54 #3
hmmm... Ingen svar at acceptere?
Avatar billede rjpa Nybegynder
11. juni 2003 - 15:03 #4
Hmm gad jeg også at vide, jeg ved bare af erfaring at cubehosting.dk er noget skod noget, men ok det er mit syns punkt :(
Avatar billede pilotenaarhus Nybegynder
16. september 2003 - 09:50 #5
Hej NOF
Jeg har vildt dårlig erfaring med surftown mht. betaling! De fakturerede mig for oprettelse af et domæne, men jeg fik det kun flyttet! Da jeg kontaktede dem ville de ikke udbetale differencen, ja jeg ved godt at det kun er 75 kr. men princippet er det afgørende! Derimod b-one og mange andre fakturer først når hele ordren er på plads! Surftown hæve pengene fra ens konto omgående, og ja det er jo umuligt at lave klagesager over beløb under 500 kr.! Så man kan intet stille op hvis de snører en!