Avatar billede specialty Nybegynder
04. juni 2003 - 21:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Penge og server sponsorer søges!

Hej

Jeg er en af indehaverne af det nye danske Counter-strike community FragOn. Vi har fået en del omtale på det sidste da vi lancerede vores fremtidige mål med vores CS community. Det vi vil er at blive en af Danmark's største gaming community. Vores statement som mange gaming sites har skrevet om er som følger...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FragOn er navnet på det nyeste CS community i Danmark. Community'et er primært skabt for at vise, at de store ikke er bedre end andre og ikke videreudvikler i takt med gamerne.
Desuden byder FragOn på nytænkning, som ikke er set før.

Grundlæggerne bag FragOn er 5 studerende, som ikke bare vil tiltrække spillere, men derimod bygge på en idé om, at alle spiller spiller med folk på deres eget niveau. Meningen med dette er, at garvede såvel som nybegyndere ikke skal føle det alt for kedeligt.
Nybegynderen som hele tiden bliver skudt inden han når at reagere, vil hurtigt stoppe med at spille og synes spillet er kedeligt.
Derfor vil FragOn dele spillere op efter skillz. Spillerne vil indgruperes på forskellige servers efter skillz og evner.
Dette vil styrke hver enkelt spillers præstation og evner. Samtidig er man tvunget til at holde sine skillz ved lige for ikke at blive nedgraderet igen. Hele pointen i dette system er at spillere spiller mod folk på deres eget niveau.

Når en ny spiller kommer til, skal han/hun ikke oprette en profil. Serveren bygger stats op fra jeres WONID. Der skal hverken downloades client programmer eller lign. Serveren holder styr på hver enkelt spiller.

De nye spillere vil derfor også blive nægtet adgang til de serverne, der kræver højere rank. Samtidig for at bevare niveau'et vil spillerne med højere rank også blive nægtet adgang til de lavere rangerede servere.

Dette princip er set hos boomtown, men de har ikke videreudviklet deres system. Det vil vi formå med FragOn og imødekomme vores gamere.

Denne rank der hele tiden snakkes om, gives efter almindelige stats. Det vil sige, at det ikke nytter noget kun at fragge mange. Du skal også spille teamplay, demontere C4, plante C4 og redde gidsler.

Af andre ting på FragOn kan nævnes, at der ikke bruges statsme eller andre tilføjelsesscripts til serveren. Vi bruger kun et helt specielt system, som vi selv har lavet til FragOn. Dette gør, at spillerne både kan se deres stats i In-Game og på vores mIRC kanal. Desuden vil være muligt at se en top5 ranking, samt ens egen stats.
Ellers skal man ind på stats siden på vores hjemmeside.
Oven i alt dette vil der være admins til stede til at betjene serveren og hjælpe gamere og svare på div. spørgsmål. Man kan skrive "!adminsonline" og der vil komme en liste over de admins, som er online lige nu.
Dette system giver også en admin lov til at skrive til serveren fra vores private mIRC kanal. Admin kan skrive til alle på serveren eller til den enkelte. Det er også muligt for admins at kicke fra mIRC. Så selvom du ikke kan se en admin på serveren betyder det ikke at vi ikke er der.

FragOn vil i fremtiden prøve at blande sig lidt med toppen af Dansk CS og forbedre og levere gamers ideer og følge deres udvikling.
Dette vil ske på den fornemme måde, at der på hjemmesiden vil være map votes til næste måneds map cycle, samt et forum til nye ideer og rettelser.
Det er så spillernes fornemme arbejde, at joine serveren og bruge den flittigt. Det er det eneste vi ber om.

Indtil videre har vi kun 1 server at gøre godt med. Dette skyldes mangel på penge. Vi har ikke TDC eller JG til at ligge i ryggen og støtte.
Dette er udelukkende ud af vores egne lommer pengene kommer fra. Vi har dog lidt sponsore i ærmet, men de vil først lige se FragOn have et stabilt og højt brugerantal, før de blander sig. Så hjælp os lidt her og join vores server så vi kan udvide.
Så snart vi får en server mere vil systemet blive sat i gang og spillet kan begynde!

Indtil da håber vi på at se nogle glade og positive gamere på vores server samt mIRC kanal.

Vi håber på snart at kunne levere Danmarks fedeste Cs Community.

Join in and FragOn

//Fragon Crew.

www.fragon.dk #Fragon @ Quakenet.

// Kilde: www.dailyrush.dk/counter-strike/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grunden til jeg skriver her er at vi skal udbygge systemmet for at kunne nå vores mål. Det er her I kommer ind i billedet.

Det vi søger er nogle enkle penge sponsorer som har lyst til at smide lidt penge i projektet. Disse penge vil blive brugt til betaling af nye CS servere. Til gengæld vil I få reklamering på vores hjemmeside som i øjeblik dagligt har over 200 unikke besøgende om dagen (og stadig stigende fra dag til dag). Der ud over er der også mulighed for at reklamere på selve serveren så brugeren for smidt jeres reklame lige i øjnene. Gennemsnits brugerne er drenge fra 13 til op i 20'erne og derfor en god målgruppe som mange gange er svær at ramme. Men det kan altså ladesiggøre her.

Beløbet der er tale om er helt op til jer... Men vi tænkte på omkring 500 kr incl. moms om måneden. Jeg har ikke helt styr på om hvor meget af det man kan trække fra i skatten men jeg ved at man ihvertfald kan.

Det er ekstrem billig reklame for jer og samtidig støtter i et godt projekt som både vi selv og mange andre spillere tror på.

Hvis I hellere vil sponsorere os CS servere vil vi også MEGET gerne tage imod et sådan tilbud. Det skal lige siges at vi skal have FTP adgang og helst også SSH adgang så vi kan starte og stoppe serveren ved nedbrud.

Vi ønsker virkelig I vil hjælpe os med vores projekt.

Med Venlig Hilsen

Nicolai Dalsgaard aka Specialty
og
FragOn Crew

www.fragon.dk
IP: fragon.dk
IRC: #FragOn @ Quakenet
Avatar billede simonj Nybegynder
04. juni 2003 - 21:24 #1
pff. held og lykke
Avatar billede dna Nybegynder
05. juni 2003 - 10:37 #2
Lad os nu lige se siden først! :-)

Jeg siger ikke at I ikke laver noget ordentligt, men prøv at søge her i databasen og se hvor mange der har prøvet at starte noget CS-relateret op!

Vent dog med at søge sponsor,hjælp,whatever... til jeres side står klar og funklende.. det giver det bedste indtryk!

Held og lykke skal I da have. Håber det går jer bedre end så mange andre!

dna
Avatar billede specialty Nybegynder
15. juni 2003 - 11:30 #3
Har fundet sponsor og er lukket!