Avatar billede mmoe Nybegynder
04. juni 2003 - 15:07 Der er 1 løsning

ftp bruger på min server

Hejsa

Jeg har en ftp server kørende under IIS 5.

Jeg har oprettet en simpel bruger FTP, som kun har adgang til at læse på min server (form for anonymous-bruger)

Jeg har det problem at når jeg skal connecte til serveren, så skal brugeren logge ind som <servernavn>\ftp og så password for at det virker.

Jeg kører ellers AD, men vil ikke have nogen bruger op under det, som skal have adgang til ftp-siten.

Kan jeg gøre noget som helst ved ovenstående problem med at servernavnet skal skrives ind også ??

/Michael Munk
Avatar billede mmoe Nybegynder
18. juni 2003 - 10:55 #1
lukker spørgsmålet, da der ikke kommer nogle svar