Avatar billede hamderper Nybegynder
04. juni 2003 - 11:47 Der er 6 kommentarer

Norton antivirus

Er Norton antivirus et godt bud på et virus program til en virksomhed på ca 50 brugere og en NT-server?
Hvad kan ellers anbefales?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. juni 2003 - 11:50 #1
Det vil efter min menining være et rigtig godt bud, men ellers er der også:
http://www.pandasoftware.com/
Avatar billede hamderper Nybegynder
04. juni 2003 - 12:03 #2
jeg er blevet anbefalet Sophos, nogen der kender det?
Avatar billede perhaps Nybegynder
04. juni 2003 - 12:13 #3
Her i virksomheden bruger vi TrendMicro (20.000 medarbejdere)
http://www.trendmicro.com/en/home/global/enterprise.htm
og privat bruger jeg PC-cillin som er TrendMicros home-edition.
Begge dele fungerer upåklageligt.
Avatar billede mr-merlin Nybegynder
04. juni 2003 - 12:23 #4
jeg kender godt sophos det virker meget godt til at beskytte fimaer osv.
ka´ godt anbefales

/mr merlin
Avatar billede yeti Nybegynder
04. juni 2003 - 13:32 #5
Som jeg vist tidligere har nævnt minder diskusioner om hvilken virusscanner der er den bedste mest af alt om religionskrig. Jeg vil mene at du et godt dækket ind ved at vælge en scanner fra McAfee, Norton, Trend, Panda... og der er såmænd også et par stykker til der er helt ok.

Husk også at få dig en firewall.
Avatar billede tomdane Nybegynder
23. juni 2003 - 14:19 #6
Jeg mener at vide at Norton er billigere i genkøb (dvs. fornyelse af abonnementet 1-2 år senere) end McAfee. Jeg er selv ved at undersøge markedet netop for ca. 50 brugere og NT-systemer.