Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
03. juni 2003 - 19:14 Der er 7 kommentarer

Kan man bruge USB-port til iPod til PC?

For lige at få det på plads en gang for alle oprettes dette spørgsmål...

Mark.
Avatar billede terry Ekspert
03. juni 2003 - 19:22 #1
iPod?
Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
03. juni 2003 - 19:22 #2
Macintosh's MP3-afspiller...

http://www.apple.com - store - iPod
Avatar billede chalde Seniormester
03. juni 2003 - 19:39 #3
det her står der om alle 3:
FireWire cable
PC FireWire adapter

så det må følge med...

men:
The dock
The 15GB and 30GB iPod models come with a dock that syncs via FireWire or USB 2.0 and charges via FireWire. There is even an audio line out for connecting to powered speakers or a stereo system.

der er der usb interface
Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
03. juni 2003 - 19:40 #4
WEE! Hvor fedt! Mange tak for hjælpen - 4 øjne er som regel bedre end to, for jeg har da ledt efter det sure pis i noget tid nu...

Men mange tak for hjælpen - igen... Og lav du nu også et svar her... ;)

Mark.
Avatar billede chalde Seniormester
03. juni 2003 - 19:41 #5
ej.. tag du dem selv... det burde jeg ha set før....
Avatar billede agnvs_dei Nybegynder
03. juni 2003 - 19:42 #6
Okay - mange tak...
Avatar billede kadann Nybegynder
04. juni 2003 - 00:11 #7
Du skal jo bare være opmærksom på, at hvis du køber 10GB udgaven, så følger der ikke dock med som standard, og kan du kun bruge firewire.. ellers skal du købe en dock ved siden af.