Avatar billede tjekket Nybegynder
03. juni 2003 - 11:36 Der er 1 kommentar

Password for indgang til underside

Dreamweaver MX

Jeg har fået lavet en hjemmeside i Dreamweaver MX, men er overhovedet ikke nogen ”haj” til dette program.

Mit problem : Jeg har en underside som er beregnet til vores agenter, under menu-punkt’et på forsiden er der et link til denne underside. Denne underside skal beskyttes af et Username/password.

Mit ønske : At når agenten trykker på linket, skal der poppe en boks op hvor han skal indtasts Username/Password. Hvordan laver jeg sådan en pop-fætter ?

Jeg har tjekket tidligere indlæg, men forstod ikke ret meget af disse.

Håber I kan hjælpe !
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
29. august 2003 - 20:25 #1
Det er ikke umiddelbart noget DreamWeaver kan hjælpe dig med!
Du kan godt lave selve popup-fætteren med dreamweaver, men derfra til at sikre at det er de rigtige der ser undersiderne er der et stykke vej.

Hvor har du dit site hosted?