Avatar billede bnielsen Nybegynder
03. juni 2003 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database tilslutning

Jeg har skiftet internet udbydere fra Tiscali til Scannet, og har derved fået et problem i forbindelse med noget brugeroprettelse og login jeg har fundet på nettet.

Koden ser sådan ud:

if dologin ="login" then
set dataconn = server.createobject ("ADODB.connection")
set rs1 = server.createobject ("ADODB.recordset")

dataconn.Open "PROVIDER=MICROSOFT.JET.OLEDB.4.0;DATA SOURCE=t:\Inetpub\dom50343\database\brugere.mdb"

Hos Tiscali skulle jeg bruge t:\inetpub\dom50343\database\brugere.mdb, men hvad gør jeg hos scannet ?

Jeg har talt med scannet, men de kan / vil ikke rigtig hjælpe, måske det kan kodes anderledes ?
Avatar billede somaliomar Praktikant
03. juni 2003 - 11:30 #1
Prøv

if dologin ="login" then
set dataconn = server.createobject ("ADODB.connection")
set rs1 = server.createobject ("ADODB.recordset")

dataconn.Open "PROVIDER=MICROSOFT.JET.OLEDB.4.0;DATA SOURCE=" & Server.MapPath("/database/brugere.mdb")
Avatar billede bnielsen Nybegynder
03. juni 2003 - 12:04 #2
Tak for hjælpen, det er perfekt.
Avatar billede somaliomar Praktikant
03. juni 2003 - 13:08 #3
Bare i orden og tak for points :)